آموزش تصویری نصب برنامه های کرک شده بر روی آیفون و ایپد جلبریک نشده

ساخت وبلاگ

 نصب برنامه های پولی اپ استور بدون پرداخت پول و صد در صد رایگان و قانونی

این از مزیتهای شرکت اپل است به دلیل اینکه بعد از خرید یکی از محصولات این شرکت شما مالک تام این محصول هستید و طبق این توافق شما به هر نحوی که مایل بودید میتوانید از ان استفاده کنید. و این شرکت شما را تحت تعقیب قرار نمیدهد. و از شما شکایت نمیکند چون به حریم اپل وارد شده اید!!!۱!

شما میتوانید ان را قانونی هک کنید!!! بر خلاف تمام سیستمهای دیگر که این کار قانونی نیست. و در حال حاضر هکرها و سایتهای بسیاری در مورد کرک و هک این محصول کنفرانس و جلسات و مقالات و نرم افزارهای گوناگونی اراه میدهند. حتا به این شرکت در مورد بهتر شدن این محصول کمک میکنند شما هم با یک گشت و گذار در اینترنت میتوانید از تشکیل این گرد هماییها در کشورهای مختلف اگاه شوید و ان را دنبال کنید.

در زیر دو روش قانونی برای نصب برنامه بر روی دیوایسهای اپل قرار داده ام با مقایسه این دو روش امیدوارم لذت ببرید. سعید

 روش اول:

 سایت 25PP.COM یکی از این سایتهاست. که در زمینه کرک اپل فعالیت می نماید . این سایت راه حلی برای نصب تمامی نرم افزارها بر روی دستگاه های کرک نشده اپل ارائه کرده است بدون نیاز به  udid و jailbreak وکاملا رایگان

در ادامه عکس برنامه هایی که با این روش بر روی دیوایس خودم نصب کرده ام را براتون قرار میدم....

ابتدا برنامه PP را از لینکهای زیر دانلود کنید

http://pro.25pp.com/ 

یا از این مسیر

 http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&rurl=translate.google.com&sl=zh-CN&tl=en&twu=1&u=http://www.25pp.com/news/news_2647.html

پس از نصب برنامه که لینک دانلود آن در بالا قرار داده شده است، برای آماده سازی نصب برنامه و بازی‌های کرک شده، برنامه را اجرا کنید و دستگاه را به رایانه متصل کرده و قسمتی که در برنامه آبی شده است وبا فلش مشخص شده را فشار دهید چند لحظه صبر کنید تا نوار آبی رنگ خاکستری شده و دوباره به رنگ قبلی خود باز گردد دیوایس شما برای نصب برنامه و بازی‌های کرک شده با استفاده از این برنامه آماده است.

سپس طبق تصویر و شماره گذاری های زیر عمل کنید .

 شماره ۱ قمستی که عکس سیبی در دست فردی می باشد! این قسمت همان اپ استور می باشد که برای دانلود جستجو و نصب باید روی گزینه مشخص شده کلیک کنید .

شماره ۲ این قسمت برای جستجو کردن اسم اپ به کار می رود ، در واقع نام برنامه را جستجو کنید

شماره ۳ و مهم ترین قسمت هم نصب برنامه ها می باشد که بایستی پایین آیکون برنامه روی گزینه مشخص شده کلیک تا برنامه ها شروع به دانلود شود !

شماره ۴ وقتی روی گزینه دانلود کلیک می کنید لیست برنامه های در حال دانلود طبق تصویر زیر مشخص می شود

شماره ۵ بعد از دانلود برنامه نیز می توانید با کلیک روی گزینه مشخص شده در شماره ۵ لیست برنامه های دانلود شده را مشاهده و با ۲ بار کلیک ان هارا نصب نمایید

 

 

 روش دوم:

Kuaiyong یکی دیگر از این نرم افزارهاست برای استفاده از نرم افزارهای iOS بدون نیاز به جیلبریک .

برنامه را از لینک زیر دانلود کنید. چون زبان برنامه چینی است موقع نصب فقط نکست  بزنید البته اگر به لینک زیر برود اموزش مرحله به مرحله نصب به صورت عکس ولینک دانلود برنامه موجود است امید وارم عکساش وا شه!!!

http://www.mobilepoint.us/2013/01/kuaiyong-download-instruction-for-how.html

یا از سایت رسمیش دانلود بفرمایید

http://www.kuaiyong.com

بعد از نصب با تصویر زیر روبرو میشوید

حالا دیوایس اپل خودتون رو به سیستم وصل کنید تا مانند تصویر زیر دستگاه شما شناسایی شود و نام دیوایس شما بر روی برنامه نمایش داده شود.

بر روی گزینه علامت آچار کلیک کنید و مراحل ۱ و ۲ که در تصویر زیر است را دنبال کنید.

چند لحظه صبر کنید و دیوایس را از سیستم جدا نکنید.

بعد از پایان کار این پیام را میبینید.

حالا برنامه دستگاه شما را شناسایی کرده کلید سبر را بزنید و اگر دوست دارید دیوایس را از سیستم جدا کنید. من معمولا این کار را نمیکنم.

حالا وقت نصب برنامه های پولی اپ استور است. برنامه مورد علاقه خودتون رو جستجو کنید و کمی صبر کنید

در مرحله بعد بر روی برنامه مورد نظر کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

اگر بعد از دانلود هنوز دیوایس شما متصل بود اتوماتیک برنامه بر روی دستگاه شما نصب میشود در غیر این صورت دیوایس را به سیستم متصل کنید و مانند تصویر زیر اپ دانلود شده را نصب کنید.

حالا از برنامه هایی که بر روی دیوایس شما نصب شده لذت ببرید. شما برنامه هایی پولی اپ را بدون نیاز به جلبریک و یا خرید ان بر روی سیستم خود دارید.

 مقایسه این دو سرویس دهنده:

در مقایسه هر دو برنامه بسیار عالی کار میکند و نیازی به اپل ایدی ندارد. ولی من برنامه دوم را انتخاب میکنم. به چند دلیل اول اینکه پس از نصب برنامه با سیستم اول بعد از متصل کردن دیوایس به برنامه itunes برنامه های نصب شده دچار مشکل میشوند ولی در روش دوم اینگونه نیست به علاوه در برنامه دومی برنامه گران قیمت نویگیشن ایران یا sygic به راحتی دانلود و نصب میشود که در روش اول این برنامه هنوز کرک نشده.

از لحاظ جامع و تنوع نرم افزار و بازی روش اولی بهتر جواب میدهد و از این بابت روش دوم را کنار میگذاریم.

در کل من از هر دو نرم افزار بر روی ویندوز ۷ استفاده میکنم و در نصب و اجرای اپها مشکلی ندارم

امیدوارم از این اموزش لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

مورد علاقه...
ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

برچسب : آموزش تصویری نصب برنامه های کرک شده بر روی آیفون و ایپد جلبریک نشده اورجینال, نویسنده : سعید irsard بازدید : 8186 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391 ساعت: 21:00