امکانات جدید ios 7

ساخت وبلاگ

سرانجام چند روز گذشته با  7 iOS  آشنا شدیم و طراحی تازه و امکانات آن را مشاهده کردیم. من این سیستم عامل رو نصب کردم وایرادات و امکانات جدید ان را تک به تک به شما معرفی میکنم پیشنهاد میکنم این پست رو تا اخر مطالعه کنید و در اخر اموزش نصب رو به صورت رایگان قرار میدهم.

چند نمونه از ویژگی جدید 7 iOS

افکت پارالاکس

این افکت سبب می شود که آیفون شما نمایی سه بعدی پیدا کند. با حرکت دادن تلفن، آیکون ها و تصویر پس زمینه، مطابق با حرکت دست شما تغییر خواهند کرد و سبب می شود که به نظر برسد بین تصویر پس زمینه و آیکون ها فاصله وجود دارد.

 مالتی‌تسکینگ

ویژگی جدید مالتی‌تسکینگ برای تمام برنامه‌ها قابل استفاده خواهد بود و دیگر محدود به چند برنامه خاص نیست. از طریق این قابلیت نرم‌افزارها می‌توانند تعامل بیشتر و بهتری با سیستم‌عامل و سایر برنامه‌ها داشته باشند و رابط API جدید امکان اجرای تمام برنامه‌ها در پس زمینه را می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت‌ها مانند نسخه پیشین کافی است روی آیکون Home ‌دوبار کلیک کنید تا منوی مربوط به مالتی‌تسکینگ باز شود. حتما از طراحی جدید آیکون‌ها و مدیریت ابزارها در این قسمت شکفت‌ زده خواهید شد.

نمایی از ایفون خودم

Control Center

سرانجام اپل، کارایی بخش تنظیمات سریع اندروید را پذیرفت و حالا با حرکت انگشت روی صفحه می‌توانید منوی مربوط به تنظیمات شبکه، بلوتوث، صدا، روشنایی و موارد دیگر را مشاهده کنید. تنها تفاوت این دو سیستم عامل در این است که در اندروید منو از بالا به پایین باز می‌شود ولی در iOS برای باز شدن منوی تنظیمات باید انگشت خود را از قسمت انتهایی صفحه به بالا بکشید.

Notification Center

مرکز اطلاع‌رسانی که از طریق منوی قفل صفحه در دسترس است با پیشرفت‌های زیادی روبرو شده و از طریق آن می‌توانید جزییات برنامه روزانه مثل تاریخ، قرارها و وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید. امکان همگام‌سازی این بخش نیز وجود دارد و می‌توانید موارد مرکز اطلاع‌رسانی را از طریق اکانت خود با سایر ابزارها به اشتراک بگذارید.

AirDrop

این مورد یکی از قابلیت‌های اشتراک محتوا از طریق شبکه وایرلس است و از طریق آن می‌توانید محتوای مورد نظر را با افراد لیست تماس خود که در نزدیکی شما هستند به اشتراک بگذارید. کافی است مشخص کنید این اطلاعات برای چه کسی ارسال شود و چه اطلاعاتی باید فرستاده شود پس از آن AirDrop وظیفه ارسال داده‌ها را برعهده می‌گیرد. اجرای این قابلیت از طریق شبکه وایرلس نشان می‌دهد اپل هنوز قصد استفاده از NFC را ندارد.

Safari

هر زمان که اپل سیستم‌عامل جدیدی معرفی کرده همواره یکی از بخش‌های دائمی این تغییرات مرورگر سافاری بوده است. در iOS7 مرورگر سافاری سرعت بیشتری دارد و امکانات مربوط به جستجو در آن ساده شده است. دسترسی به سایت‌های مورد علاقه از طریق نوار کنار در سمت راست بهبود پیدا کرده و با کمک Shared links می‌توان به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشت. یک تب جدید هم به این مرورگر اضافه شده که سایت‌های بازدید شده را نشان می‌دهد

 iTunes Radio

یکی از شایعاتی که قبل از سمینار WWDC وجود داشت خبر حذف ابزارهای اینترنتی پخش موزیک سیستم عامل جدید iOS بود. این شایعه درست نبود و با اینکه iRadio حذف شد اما جای آن را برنامه‌ جدیدی به نام iTunes Radio گرفته است. توسط این برنامه کاربران می‌توانند به موسیقی دسترسی داشته باشند و کارایی این سرویس مشابه با خدماتی است که نرم‌افزارهای رادیویی Pandora و Spotify ارایه می‌دهند. برای کاربران عضو iTunes رایگان است و تبلیغات ندارد.

Camera

از گذشته تا کنون امکانات دوربین‌های اپل همیشه یکی از نقاط کلیدی محصولات این شرکت بوده است و در iOS جدید هم توجه زیادی به دوربین شده است. اپل اعتقاد دارد در آیفون چهار دوربین مختلف استفاده می‌شود که یکی از آنها برای عکاسی، دیگری برای فیلم‌برداری، سومی برای تصاویر پانوراما و چهارمی Square است.با این حال امکانات دوربین پیشرفت قابل توجهی کرده و امکان ویرایش نیز فراهم شده

آلبوم عکس‌های اپل اکنون بیش از هر زمانی دیگری به سرویس‌های رایانه ابری این شرکت وابسته است و از مزایای iCloud استفاده می‌کند. یکی از خدماتی که روی iCloud برای عکس‌ها ارایه شده مرتب‌سازی آنها بر اساس تاریخ و ایجاد یک خط زمانی است که در طول آن عکس‌ها به نمایش در می‌آید. البته اشتراک‌گذاری فایل‌ها نیز ساده‌تر شده و می‌توان عکس‌ها را با سایر کاربران سرویس iCLOAD به اشتراک گذاشت.


آموزش ريستور کردن iOS 7 Beta 1 بر روی دستگاه های اپل آيفون، آيپاد 

آیتیونز را باز کرده و آیفون را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید .
از دستگاه خود بکاپ بگیرید .
دستگاه را به آخرین ورژن ریستور کنید . دستگاه من به ۶.۱.۳ اپ شد.

بعد از اینکه ریستور انجام شد مجددا گوشی رو وصل کنید و آیتیونز رو باز کنید . گوشی رو به عنوان گوشی جدید در آیتیونز معرفی کنید

برید بخش مربوط به گوشی که اطلاعات دربارش نوشته شده و کلید Shift رو نگه دارید و روی گزینه Updateکلیک کنید و فریمور 7 رو معرفی کنید.

پیشنهاد میکنم فریمور مورد نظر که مطابق مدل دستگاه شما هست رو از سایتهای خارجی دانلود کنید به دلبل اینه لینک دانلود فریمورهای ایرانی چندین بار دست خورده تا به دست ما برسه و اغلب موقع نصب ایرور میدهد..

نسخه بتا یعنی آزمایشی پس به هیچ عنوان فک نکنید ورژن اصلی هست! مطمئنا نواقصی داره! اما برای تست کردن خوبه!

فایل شما باید پسوند ipsw داشته باشد.


ایرادات و مشکلات ios 7

بزرگترین ایراد به نظر من بهم خوردن ترکیب قدیمی است که به ان عادت کرده بودم

مصرف زیاد باطری

بیرون پریدن برنامه مانند زمانی که دستگاه جلبریک شده

سرعت خوب اینترنت و باز شدن سریع اپ استور از قابلیتهای این سیستم جدید است

اما میان برهای تو در تو بعضی اوقات خسته کننده میشود بخصوص زمانی که پشت ماشین هستید و میخواهید از ایفون خود استفاده کنید

سرعت گوشی به شکل چشم گیری پایین امده و به دستورات با ارامش ازار دهنده ای جواب میدهد مانند سیستم عامل اندروید!!

در کل امیدوارم ورژن اصلی از این ورزن که ازمایشی است بهتر باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

مورد علاقه...
ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

برچسب : امکتنات جدید ios 7 , نصب , اکتیو , ایفون , ایپد , 4 , 4s , 5 , معایب , اموزش نصب سیستم عامل,ایفون ios 7 , ایران , آمزوش ریستور به ios 7 بدون ثبت udid,آموزش ریستور به ios 7 بدون ثبت یودید,آپدیت دستگاه های اپل به ios 7,ریستور به ios 7 beta 1 بدون نیاز به ثبت udid,ریستور به ios 7 برای گوشی های آیفون,ریستور تمامی دستگاه های اپل به ios 7,ریستور گوشی های آیفون به ios 7,نحوه ریستور به ios 7,نحوه ریستور به ios 7 , نویسنده : سعید irsard بازدید : 1245 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392 ساعت: 19:07