مورد علاقه

ساخت وبلاگ

سرانجام چند روز گذشته با  7 iOS  آشنا شدیم و طراحی تازه و امکانات آن را مشاهده کردیم. من این سیستم عامل رو نصب کردم وایرادات و امکانات جدید ان را تک به تک به شما معرفی میکنم پیشنهاد میکنم این پست رو تا اخر مطالعه کنید و در اخر اموزش نصب رو به صورت رایگان قرار میدهم.

چند نمونه از ویژگی جدید 7 iOS

افکت پارالاکس

این افکت سبب می شود که آیفون شما نمایی سه بعدی پیدا کند. با حرکت دادن تلفن، آیکون ها و تصویر پس زمینه، مطابق با حرکت دست شما تغییر خواهند کرد و سبب می شود که به نظر برسد بین تصویر پس زمینه و آیکون ها فاصله وجود دارد.

 مالتی‌تسکینگ

ویژگی جدید مالتی‌تسکینگ برای تمام برنامه‌ها قابل استفاده خواهد بود و دیگر محدود به چند برنامه خاص نیست. از طریق این قابلیت نرم‌افزارها می‌توانند تعامل بیشتر و بهتری با سیستم‌عامل و سایر برنامه‌ها داشته باشند و رابط API جدید امکان اجرای تمام برنامه‌ها در پس زمینه را می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت‌ها مانند نسخه پیشین کافی است روی آیکون Home ‌دوبار کلیک کنید تا منوی مربوط به مالتی‌تسکینگ باز شود. حتما از طراحی جدید آیکون‌ها و مدیریت ابزارها در این قسمت شکفت‌ زده خواهید شد.

نمایی از ایفون خودم

Control Center

سرانجام اپل، کارایی بخش تنظیمات سریع اندروید را پذیرفت و حالا با حرکت انگشت روی صفحه می‌توانید منوی مربوط به تنظیمات شبکه، بلوتوث، صدا، روشنایی و موارد دیگر را مشاهده کنید. تنها تفاوت این دو سیستم عامل در این است که در اندروید منو از بالا به پایین باز می‌شود ولی در iOS برای باز شدن منوی تنظیمات باید انگشت خود را از قسمت انتهایی صفحه به بالا بکشید.

Notification Center

مرکز اطلاع‌رسانی که از طریق منوی قفل صفحه در دسترس است با پیشرفت‌های زیادی روبرو شده و از طریق آن می‌توانید جزییات برنامه روزانه مثل تاریخ، قرارها و وضعیت آب و هوا را مشاهده کنید. امکان همگام‌سازی این بخش نیز وجود دارد و می‌توانید موارد مرکز اطلاع‌رسانی را از طریق اکانت خود با سایر ابزارها به اشتراک بگذارید.

AirDrop

این مورد یکی از قابلیت‌های اشتراک محتوا از طریق شبکه وایرلس است و از طریق آن می‌توانید محتوای مورد نظر را با افراد لیست تماس خود که در نزدیکی شما هستند به اشتراک بگذارید. کافی است مشخص کنید این اطلاعات برای چه کسی ارسال شود و چه اطلاعاتی باید فرستاده شود پس از آن AirDrop وظیفه ارسال داده‌ها را برعهده می‌گیرد. اجرای این قابلیت از طریق شبکه وایرلس نشان می‌دهد اپل هنوز قصد استفاده از NFC را ندارد.

Safari

هر زمان که اپل سیستم‌عامل جدیدی معرفی کرده همواره یکی از بخش‌های دائمی این تغییرات مرورگر سافاری بوده است. در iOS7 مرورگر سافاری سرعت بیشتری دارد و امکانات مربوط به جستجو در آن ساده شده است. دسترسی به سایت‌های مورد علاقه از طریق نوار کنار در سمت راست بهبود پیدا کرده و با کمک Shared links می‌توان به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشت. یک تب جدید هم به این مرورگر اضافه شده که سایت‌های بازدید شده را نشان می‌دهد

 iTunes Radio

یکی از شایعاتی که قبل از سمینار WWDC وجود داشت خبر حذف ابزارهای اینترنتی پخش موزیک سیستم عامل جدید iOS بود. این شایعه درست نبود و با اینکه iRadio حذف شد اما جای آن را برنامه‌ جدیدی به نام iTunes Radio گرفته است. توسط این برنامه کاربران می‌توانند به موسیقی دسترسی داشته باشند و کارایی این سرویس مشابه با خدماتی است که نرم‌افزارهای رادیویی Pandora و Spotify ارایه می‌دهند. برای کاربران عضو iTunes رایگان است و تبلیغات ندارد.

Camera

از گذشته تا کنون امکانات دوربین‌های اپل همیشه یکی از نقاط کلیدی محصولات این شرکت بوده است و در iOS جدید هم توجه زیادی به دوربین شده است. اپل اعتقاد دارد در آیفون چهار دوربین مختلف استفاده می‌شود که یکی از آنها برای عکاسی، دیگری برای فیلم‌برداری، سومی برای تصاویر پانوراما و چهارمی Square است.با این حال امکانات دوربین پیشرفت قابل توجهی کرده و امکان ویرایش نیز فراهم شده

آلبوم عکس‌های اپل اکنون بیش از هر زمانی دیگری به سرویس‌های رایانه ابری این شرکت وابسته است و از مزایای iCloud استفاده می‌کند. یکی از خدماتی که روی iCloud برای عکس‌ها ارایه شده مرتب‌سازی آنها بر اساس تاریخ و ایجاد یک خط زمانی است که در طول آن عکس‌ها به نمایش در می‌آید. البته اشتراک‌گذاری فایل‌ها نیز ساده‌تر شده و می‌توان عکس‌ها را با سایر کاربران سرویس iCLOAD به اشتراک گذاشت.


آموزش ريستور کردن iOS 7 Beta 1 بر روی دستگاه های اپل آيفون، آيپاد 

آیتیونز را باز کرده و آیفون را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید .
از دستگاه خود بکاپ بگیرید .
دستگاه را به آخرین ورژن ریستور کنید . دستگاه من به ۶.۱.۳ اپ شد.

بعد از اینکه ریستور انجام شد مجددا گوشی رو وصل کنید و آیتیونز رو باز کنید . گوشی رو به عنوان گوشی جدید در آیتیونز معرفی کنید

برید بخش مربوط به گوشی که اطلاعات دربارش نوشته شده و کلید Shift رو نگه دارید و روی گزینه Updateکلیک کنید و فریمور 7 رو معرفی کنید.

پیشنهاد میکنم فریمور مورد نظر که مطابق مدل دستگاه شما هست رو از سایتهای خارجی دانلود کنید به دلبل اینه لینک دانلود فریمورهای ایرانی چندین بار دست خورده تا به دست ما برسه و اغلب موقع نصب ایرور میدهد..

نسخه بتا یعنی آزمایشی پس به هیچ عنوان فک نکنید ورژن اصلی هست! مطمئنا نواقصی داره! اما برای تست کردن خوبه!

فایل شما باید پسوند ipsw داشته باشد.


ایرادات و مشکلات ios 7

بزرگترین ایراد به نظر من بهم خوردن ترکیب قدیمی است که به ان عادت کرده بودم

مصرف زیاد باطری

بیرون پریدن برنامه مانند زمانی که دستگاه جلبریک شده

سرعت خوب اینترنت و باز شدن سریع اپ استور از قابلیتهای این سیستم جدید است

اما میان برهای تو در تو بعضی اوقات خسته کننده میشود بخصوص زمانی که پشت ماشین هستید و میخواهید از ایفون خود استفاده کنید

سرعت گوشی به شکل چشم گیری پایین امده و به دستورات با ارامش ازار دهنده ای جواب میدهد مانند سیستم عامل اندروید!!

در کل امیدوارم ورژن اصلی از این ورزن که ازمایشی است بهتر باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

مورد علاقه...
ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

برچسب : امکتنات جدید ios 7 , نصب , اکتیو , ایفون , ایپد , 4 , 4s , 5 , معایب , اموزش نصب سیستم عامل,ایفون ios 7 , ایران , آمزوش ریستور به ios 7 بدون ثبت udid,آموزش ریستور به ios 7 بدون ثبت یودید,آپدیت دستگاه های اپل به ios 7,ریستور به ios 7 beta 1 بدون نیاز به ثبت udid,ریستور به ios 7 برای گوشی های آیفون,ریستور تمامی دستگاه های اپل به ios 7,ریستور گوشی های آیفون به ios 7,نحوه ریستور به ios 7,نحوه ریستور به ios 7 , نویسنده : سعید irsard بازدید : 1241 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1392 ساعت: 19:07

 

تغییر در ترتیب نمایش نتایج جستجوی Spotlight

Spotlight سیستم جستجوی معروف OS X و iOS محسوب می‌شود، که به کمک آن می‌توان در حافظه دستگاه به دنبال هر چیزی گشت. کارایی Spotlight نسبت به نسخه اولیه آن بهبود فوق‌العاده‌ای یافته است و شما می‌توانید با انجام تنظیماتی ساده، نتایج جستجو را برای خود بهتر و مطلوب‌تر کنید

از صفحه اول به منوی تنظیمات (Settings) رفته و از آنجا وارد General شده و سپس به Spotlight Search بروید.

با ورود به این قسمت، لیست دسته‌های مختلفی را می‌بینید، که جستجوی شما در بین آن‌ها انجام می‌گیرد (یادآوری: با لمس هر کدام از دسته‌ها می‌توانید آن‌ها را از لیست جستجوی آیفون حذف و یا به لیست اضافه کنید. هر دسته‌ای که سمت چپ آن یک تیک آبی رنگ وجود دارد در لیست جستجوی Spotlight قرار گرفته است).

ترتیب نمایش نتایج جستجو، مشابه ترتیب قرار‌گیری این لیست‌ها، و از بالا به پایین است. برای مثال در شکل فوق ابتدا نتایج جستجوی یافته شده در دسته Applications نمایش داده می‌شود و در پایین آن نتایج دسته Mail و سپس Contacts و الی‌ آخر.

شما به راحتی می‌توانید ترتیب نمایش نتایج را به دلخواه خود تنظیم کنید. برای این‌کار سه خط موازی سمت راست هر دسته را لمس کرده و انگشت خود را نگه دارید و نوار آن دسته را به بالاتر یا پایین‌تر ببرید.

این ویژگی می‌تواند بر اساس اینکه در زمان جستجو، چه نتایجی برای شما اولویت دارد (ایمیل‌ها، اپلیکیشن‌ها، شماره تماس‌ها و ...) در صرفه‌جویی در زمان به شما کمک شایانی کند.

جلوگیری از چرخش صفحه نمایش

 Screen Orientation

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده برای علاقه‌مندان به مطالعه قبل از خواب و نرم‌افزار iBook، قفل کردن صفحه در حالت عمودی (Portrait) است. به این صورت از چرخش‌های بی‌موقع و ناخواسته صفحه نمایش در حالت‌های مختلف جلوگیری می‌شود.برای فعال‌سازی این ویژگی، دکمه Home را دوبار بزنید تا نوار نرم‌افزارها در پایین صفحه باز شود. حال نوار را به سمت چپ بکشید تا یک آیکون خاکستری رنگ پدیدار شود، که درون آن یک قفل و یک فلش دایره‌ای وجود دارد.

حالا کافی‌ است آیکون را لمس کنید تا (مانند تصویر فوق) صفحه در حالت عمودی قفل شود. البته پر واضح است که برای باز کردن قفل، کافی‌است مجدداً آن را لمس کنید.

ساخت و درج آیکون برای وب‌سایت‌ها در صفحه اصلی

گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. شما به راحتی می‌توانید یک میانبر (Shortcut) از هریک از وب‌سایت‌های مورد علاقه خود در سافاری ساخته و در صفحه اصلی قرار دهید.

کافی‌است به وب‌سایت مورد نظر خود (در این مثال google.com) وارد شده و تا بارگزاری کامل صفحه صبر کنید.حالا علامت + را لمس کنید و در پایین صفحه گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.

http://niloblog.com/files/images/p9kgrkow37cgvdeh9g7.jpg

سپس باید یک نام مناسب به آن اختصاص دهید. حالا، همان‌گونه که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک میانبر از وب‌سایت شما در صفحه اصلی ایجاد شده است.

irsard.niloblog.com

irsard.niloblog.com

 

استفاده‌های بیشتر از دوربین جلویی

دوربین جلویی آیفون فقط برای استفاده از ابزارFaceTime نیست. شما به کمک آن می‌توانید (همانند تصویر پایین) پرتره‌هایی ساده یا ویدئوهای کوتاهی از خود تهیه کنید

برای دسترسی به دوربین جلویی، ابتدا دوربین آیفون را فعال کنید. حال در سمت راست و بالای صفحه، آیکونی را لمس کنید که یک عکس دوربین با دو فلش به دور آن دارد. این آیکون به دوربین جلوئی و نمایش آنچه روبروی آن است سوئیچ می‌کند. به این معنی که با زدن این آیکون، تصویر خود را در صفحه آیفون خواهید دید. حالا کافی‌است در لحظه مناسب، عکس‌ خود را بگیرید.

علاوه بر این در سمت چپ و پایین صفحه، گزینه ‌ای نیز برای پرش بین دوربین عکاسی و ویدئو وجود دارد که با کشیدن آن به چپ (فعال‌سازی ویدئو) و یا به راست (فعال‌سازی دوربین عکاسی)، می‌توانید ویدئو ضبط کرده یا عکس بگیرید.

 

ذخیره سازی و اجرای PDF ها در اپلیکیشن iBook

iBook، از جمله اپلیکیشن‌های محبوب آیفون است که برای مطالعه کتاب‌های الکترونیکی طراحی شده است.

در آیفون، شما قادر به مشاهده سریع فایل‌های PDF هستید ولی جالب‌تر این است که می‌توانید فایل‌های PDF خود را به صورت خودکار در iBook ذخیره (Auto-Save) کنید و از طریق همین نرم‌افزار نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تنها کافی‌است فایل‌های PDF را لمس کرده و انگشت خود را نگه دارید تا منوی مرتبط باز شود. حالا گزینه Open in iBook را انتخاب کنید تا فایل‌های PDF به iBook ارسال شوند. از این به بعد فایل‌های PDF شما از طریق اپلیکیشن iBook قابل دسترس هستند.

 

تبدیلiBook به کتاب صوتیAudio Book

از دیگر امکانات بخش Accessibility آیفون، ویژگی صفحه خوانی مبتنی بر حرکت است که VoiceOver نامیده می‌شود و برای کمک به کاربران دچار ضعف بینائی است.

VoiceOver با استفاده از کنترل‌های کمی متفاوت‌تر (مثلاً دابل تپ برای انتخاب یا کشیدن سه انگشت برای پیمایش)، در اصل هرچیزی را که بر روی صفحه نمایش است، با صدای بلند می‌خواند. به این معنی که گذشته از کاربردهای مشخص این ویژگی برای کاربران دارای اختلال دید، iBook به کمک VoiceOver ‌می‌تواند به کتاب صوتی تبدیل شود.

برای فعال‌سازی این ویژگی از منوی تنظیمات به General و سپس به Accessibility بروید و گزینه VoiceOver را در حالت On قرار دهید. پس از انجام چند تنظیم کوچک (مثلاً تنظیم سرعت خواندن متون) می‌توانید آیفون خود را به صورت جدیدی کنترل کنید.

بعد از فعال کردن VoiceOver هرگاه آی‌بوک را اجرا کنید، VoiceOver متن انتخاب شده را برای شما خواهد خواند. عمل‌کرد VoiceOver شاید در عمل آنگونه که دوست دارید، نباشد ولی چشم‌های خسته، بابت اینکه متنی برای آن‌ها خوانده شود، از شما متشکر خواهند بود.

 

تعیین موقعیت‌ روی نقشه به کمک پین (Pin) کردن‌

در آیفون شما به راحتی می‌توانید یک پین به نقشه اضافه کنید، که شما را به سادگی برای مسیریابی یا اشتراک‌گذاری موقعیت‌تان یاری می‌کند.

در سمت چپ و پایین نقشه، آیکونی شبیه به یک دفترچه در حال ورق خوردن وجود دارد. برای دیدن گزینه‌های پین کردن روی نقشه، کافی‌ است آن را لمس کنید.

نقاطی که به صورت دستی (یعنی با استفاده از گزینه Drop Pin) به نقشه پین شده‌اند، در نقشه با پین‌های ارغوانی مشخص می شوند. پس از ثبت موقعیت جغرافیایی، یک برچسب نیز به آن اضافه خواهد شد، که پین را بسیار کاربردی می‌کند.

با زدن روی برچسب، گزینه‌هایی برای مسیریابی به شما ارائه می‌شود. گزینه‌هایی برای رفتن از این موقعیت به مکان دیگر یا رسیدن به این موقعیت از مکان دیگر. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق پیام کوتاه یا ایمیل، موقعیت جغرافیایی خود را به اشتراک بگذارید. به همه این‌ها امکان اضافه کردن موقعیت پین شده به Bookmarkها را نیز بیافزایید.

 

حالا که درباره نقشه صحبت شد بهتر است این مسأله را نیز مطرح کنم که آیا می‌دانید اگر آیکون فلش، پایین و سمت چپ نقشه را بزنید، آیفون شروع به محاسبه و جهت‌یابی موقعیت شما نموده و در پایان موقعیت شما را به همراه جهت حرکت‌تان، به طور دقیق نمایش می‌دهد؟ هوشمندانه است، نه؟

حذف کردن به کمک کشیدن انگشتان روی صفحه (Swipe)

باید گفت امکانات راحت زیادی برای پاک کردن سریع پیام‌ها وجود دارد. متداول‌ترین راه، پاک کردن چندین پیام به طور همزمان است. برای این کار (مثلاً در قسمت ایمیل) دکمه Edit را انتخاب کنید. حالا پیام‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و دکمه قرمز رنگ بزرگ Delete را بزنید.

البته به جای این کار می‌توانید انگشت خود را روی پیام‌ها بکشید. در Inbox، انگشت خود را از راست به چپ روی پیام بکشید تا دکمه Delete ظاهر شود. حالا کافی‌است دکمه Delete را بزنید تا پیام شما حذف شود.

کاربران Gmail در ابتدا ممکن است به جای دکمه Delete با دکمه Archive مواجه شوند. برای همین قبل از کار با حساب کاربری جیمیل‌تان باید تنظیمات اولیه را Set کنید. برای همین از صفحه اصلی به منوی تنظیمات و سپس به قسمت Mail, Contacts, Calenders رفته و سپس وارد قسمت Google Mail شوید و گزینه Archive را در حالت Off قرار دهید. از این به بعد به جای دکمه آرشیو، دکمه Delete ظاهر خواهد شد.

این روش علاوه بر ایمیل‌ها، برای پیام‌ها (Messages)، یادداشت‌ها (Note) و خیلی چیزهای دیگر کاربرد دارد.

افزودن پوشه‌ها به داک (Dock) پایین صفحه

امکان ایجاد پوشه (Folder) یکی از بزرگترین اصلاحات iOS محسوب می‌شود که برای سازماندهی و دسترسی به اپلیکیشن‌ها، بسیار پرکاربرد است.

استفاده از پوشه‌ها، ترفند شسته‌رفته‌ای است برای اینکه اپلیکیشن‌های پر استفاده خود را در صفحه اصلی آیفون داشته باشید.

برای ایجاد پوشه، یکی از اپلیکیشن‌ها را لمس کرده و انگشت خود را نگه دارید تا آیکون‌ها شروع به لرزیدن کنند. حالا اپلیکیشن مورد نظر خود بر روی اپلیکیشنی بکشید که می‌خواهید این دو باهم در یک پوشه قرار بگیرند.

آیفون به صورت خودکار و با توجه به محتویات پوشه، یک نام برای آن انتخاب می‌کند، اما شما می‌توانید با لمس و نگه داشتن انگشتتان روی پوشه، نام آن را تغییر دهید.

هرگاه یکی از چهار اپلیکیشن درون داک (یادآوری: در هر زمان، فقط چهار اپلیکیشن درون داک قرار می‌گیرد) را برای خود بدون استفاده دیدید، آن را از داک بیرون کشیده و به جای آن یک پوشه را خیلی سریع و راحت درون داک قرار دهید.

به کمک این ترفند و ساخت هوشمندانه چند پوشه (مثلاً پوشه کاری، پوشه بازی‌ها، پوشه ابزارها و...)، شما قادر خواهید بود به جای جستجوی یک اپلیکیشن بین چندین و چند صفحه مختلف، هر چیزی را که نیاز دارید روی داک صفحه اصلی داشته باشید و با یک تپ، اجرا کنید.

امیدوارم لذت برده باشید.

مورد علاقه...
ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

برچسب : ترفندها و نکته های ایفون ios , 4s , 4 , 5 , ipod ,iphone, نویسنده : سعید irsard بازدید : 1230 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1392 ساعت: 20:08

اموزش انتقال  SMS  در بک اپ های جدید

 

اگر می خواهید از اس ام اس هاتون در آیفون جدیدتون بدون درد و خونریزی استفاده کنید به دقت مراحل زیر را دنبال کنید....

مواد مورد نیاز

 ♣  برنامه  ITunes

♣  برنامه  iBackupBot for iTunes

برامه ایتونز رو از سایت ا|ل دانلود کنید و برنامه دوم را از لینک زیر دانلود کنی و با این کدها ان را اکتیو کنید.

Zoomit


2EDD393A9E49C53D641FB00D28D0EC6A188D8434ACD4964FC6EFF6DC253E8BA

 http://chronzz.com/chronzz.com/wp-content/uploads/downloads/2012/05/ibackupbot_setup.exe

یا

 http://niloblog.com/files/download.php?file=cgcn5ev13d7zplzqlqbq.rar

من از لینک دوم که کرک است استفاده میکنم.

۱- بک آپ گیری از آیفونی که اس ام اس های مورد نظر روی آن است:

ابتدا برنامه آیتونز را باز کرده و آیفون را به کامپیوتر خود وصل کنید، پس از آنکه اسم آیفون شما در زیر قسمت Devices سایدبار سمت چپ آیتونز قرار گرفت، روی آن کلیک سمت راست کرده و Backup را کلیک می کنیم.

۲- بک آپ گیری از آیفونی که می خواهیم اس ام اس ها را منتقل کنیم:

آیفون قبلی را جدا نموده و آیفون جدید را به ترتیبی که در بالا ذکر شد از آن بک آپ بگیرید.


۳- برنامه iBackupBot را اجرا کنید:

این برنامه تمام بک آپ های دستگاه های شما را در ساید بار سمت چپ نشان می دهد. بک آپ آیفون قدیمی را پیدا کنید، آن را انتخاب کنید. در سمت راست مشخصات بک آپی که گرفتید نشان داده می شود و در زیر آن چک باکس مسیر Library/SMS/sms.db همانطور که در شکل نشان داده شده است تیک می زنیم.


۴- در مرحله بعدی باید فایلی که حاوی کل اس ام اس های ماست رو استخراج کنیم اما چگونه؟

اگر در ویندوز هستید از کلید میانبر CTRL+E و اگر در مک هستید E+⌘ استفاده کنید. یا از منوی File گزینه Export را انتخاب کنید.
در پنجره ای که به نمایش در می آید گزینه دوم یعنی “Export only Checked Files” را انتخاب و پس از آن سطر بعدی آن “Export with backup for import to another backup” را تیک می زنیم و بعد از آن Ok می کنیم. (با این کار شما این اجازه را به فایل مورد نظر می دهید تا در بک آپ های دیگر قابل استفاده باشد بنابراین دقت داشته باشید حتماً تیک خورده باشد)
پنجره بعدی مسیر ذخیره شدن فایل را می پرسد که یک محلی که دسترسی به آن آسان باشد را انتخاب کنید.


۵- در این مرحله ما می خوایم فایلی که استخراج کردیم را در بک آپ آیفون جدیدمون وارد کنیم.

در سمت چب برنامه بک آپ آیفون جدیدمون را پیدا می کنیم، انتخابش کنید و با کلید های میانبر CNTRL+I (ویندوز) و ّI+⌘ (مک) یا منوی File و گزینه Import را انتخاب کرده و فایل استخراج شده مرحله قبلی را از آنجایی که ذخیره کرده بودید انتخاب می کنید.



۶-  آیفون جدیدتون را به بک آپ جدید ریستور کنید.

برای این کار از کلیدهای میانبر CNTRL + R (ویندوز) و T + ⌘ (مک) یا منوی File گزینه Restore استفاده کنید. البته من خودم از ریستور آیتونز استفاده کردم.

تمام.........

با همین برنامه میتونید کیبورد فارسی هم داشته باشید و نیازی هم به جلبریک هم نیست در این پست اموزش این روش که با همین برنامه انجام میشه رو قرار دادم

http://irsard.niloblog.com/post/7




 

 


 

 

 

 

 

 

مورد علاقه...
ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

برچسب : آموزش بک آپ اس ام اس و ریستور آن در آیفون دیگر , بک اپ اس ام اس , Restore Backup Sms New Iphone, نویسنده : سعید irsard بازدید : 6935 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1392 ساعت: 5:11

بازیهایی که انتخاب کردم از بهترین بازیهایی که در حال حاظر منتشر شده اند.

Asphalt 7: Heat

 Asphalt 7: Heat یکی از بهترین بازیهای تاچ است که از تمام امکانات دستگاه شما استفاده میکند و قدرت کنترل فوق العاده ای را به شما میدهد و با این بازی هیجان واقعی مسابقات اتومبیل رانی را حس خواهید کرد.

نمایی از بازی

 

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/us/app/asphalt-7-heat/id462694916?mt=8

اگر به اپل ایدی نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ( قیمتش توافقیه!! )  [email protected]

این بازی هک پول بازی داره


♣  Infinity Blade II

Infinity Blade II این بازی شمشیری یکی از سرگرم کننده ترین بازیهاست کاراکتر اصلی بازی به راحتی قابل کنترل است و بازی از گرافیک و ترافیک بسیار بالایی برخورداره این بازی در دو نسخه یک و دو منتشر شده و هر دو بازی مشابه دیگه ای نداره قابلیت هک پول بازی و خرید سلاح رو هم داره...

نمایی از هک پول و سلاح های بازی خودم!

لینک دانلود مستقیم Infinity Blade II

https://itunes.apple.com/us/app/infinity-blade-ii/id447689011?mt=8

اگر به اپل ایدی نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ویا , سیو هک بازی , خودم رو براتون ایمیل کنم ( هر سه مورد قیمتش توافقیه!! ) [email protected]


   Cloud Patrol

بازی  Cloud Patrol یک بازی تاچ بسیار زیبا و سرعتی است. این بازی ترافیک و گرافیک بسیار بالایی داره و با این بازی از تمام امکانات دیوایس خودتون لذت میبرید.

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/us/app/skylanders-cloud-patrol/id511136749

اگر به اپل ایدی برای دانلود نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ( قیمتش توافقیه!! ) [email protected]


♣  Temple Run 2

 بازی Temple Run یک بازی تاچ بسیار زیباست که شما را به چالش میکشد!!!

بازی در چند نسخه به همین نام منتشر شده که من با شماره دوش خیلی حال میکنم.

این بازی هم هک پول داره ولی نیاز به جلبریک داره که من در این مورد وارد نیستم.

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/us/app/temple-run-2/id572395608?mt=8

اگر به اپل ایدی برای دانلود نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ( قیمتش توافقیه!! ) [email protected]


  Where's My Water

بازی WHERE'S MY WATER یک بازی جذاب و فکری است گرافیک بالا و تنوع مرحله های بازی باعث شده در حین بازی خسته و دل زده نشوید.

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/us/app/wheres-my-water/id449735650?mt=8

اگر به اپل ایدی برای دانلود نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ( قیمتش توافقیه!! ) [email protected]


  Blood & Glory

بازی Blood & Glory یک بازی شمشیری با گرافیک و ترافیک بالاست کیفیت و وضوح بازی در حد عالیه!!

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/us/app/blood-glory/id466067444?mt=8

اگر به اپل ایدی برای دانلود نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ( قیمتش توافقیه!! ) [email protected]


 ♣  Great Little War Game HD Lite

 بازی یک بازی فکری و مهیج است که بر روی یک صفحه بازی میشود و شما باید دشمن لعنتی را از میدان جنگ خارج کنید این بازی تاچ جزو بازیهای مورد علاقع من است که در چند نسخه تولید شده.

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/gb/app/great-little-war-game-hd-lite/id426397683?mt=8

اگر به اپل ایدی برای دانلود نیاز داشتید جهت اموزش ساخت به ارشیو مطالب بروید یا به من ایمیل بزنید تا هم گیفت کارت بخرید و هم اپل ایدی براتون بسازم ( قیمتش توافقیه!! ) [email protected]


  Mini Golf MatchUp

 این بازی هیجان انگیز بر خلاف اسمش که بازی گلف معرفی شده. یک جور گلوله بازی خودمونه که خیلی جذاب و پر از چالش و جزعیات است.

تنها بدی ان بازی انلاین است و در حالت افلاین بدرد نمیخورد.

به دوستان که اینترنت خیلی خیلی کم سرعت دارن پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید .

با همین اینترنته قطره ای هم میشه بازی کرد

لینک دانلود مستقیم

https://itunes.apple.com/us/app/mini-golf-matchup/id577650466?mt=8

 


 

 

 

 

مورد علاقه...
ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

برچسب : 20 تا از , بهترین و زیباترین بازیهای ایفون و ایپد , iphone & ipad, با گرافیک و ترافیک عالی , و قابل هک پول بازی ,جلبریک نشده, نویسنده : سعید irsard بازدید : 8099 تاريخ : شنبه 3 فروردين 1392 ساعت: 23:20

با استفاده از این روش می توانید بدون جیلبریک و در هر ورژنی کیبورد فارسی را به iDevice خود بیاورید. دقت کنید که این روش به دیوایس شما هیچ آسیبی نمی رساند!

در ادامه تصویر دیوایس خودم که با همین روش فارسی شده را قرار میدهم.

  • با استفاده از آیتیونز یک بکاپ کامل از دیوایس خود بگیرید
    • نرم افزار iBackup Boot را از لینکهای زیر برای ویندوز دانلود کنید و نصب کنید.من از لینک دوم که کرک است استفاده میکنم.

    http://chronzz.com/chronzz.com/wp-content/uploads/downloads/2012/05/ibackupbot_setup.exe

    یا

    http://niloblog.com/files/download.php?file=cgcn5ev13d7zplzqlqbq.rar

    در سمت راست روی بکاپی که در مرحله ی قبل گرفتید کلیک کنید و در قسمت چپ روی این فایل دوبار کلیک کنید

    Library/Preferences/.GlobalPreferences.plist
    • در صفحه باز شده Cancel را انتخاب کنید
    • در صفحه ی باز شده به خط ۳۰ مراجعه کنید و بعد از اولین خط که ۳۲ می باشد یک فاصله بگذازید و عبارت زیر را وارد کنید
    fa@hw=Persian;sw=Persian
     
    تغییرات را با استفاده از آیکون ذخیره،ذخیره سازی کنید
    از طریق منوی سمت چپ روی بکاپ خود کلیک کنید و گزینه Restore را انتخاب کنید.
    در این لحظه دیوایس شما ریستور میشه اما همه ی اطلاعات شما برمیگرده پس نگران نباشید
     
    از کیبورد کاملا فارسی لذت ببرید!
  • مورد علاقه...
    ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : سعید irsard بازدید : 3343 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 4:50

    لطفا و خواهشن کپی موپی نکنید یا حداقل کپی کردید نوش جونتون وبلاک منم رو معرفی کنید

    iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد. ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم. با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

    دقت نمایید کدها را از چپ به راست وارد نمایید ؛

    به صفحه وارد کردن شماره بروید. سپس کد *#12345#3001* را وارد کرده و Call را لمس کنید. وارد قسمتی به نام Field Mode خواهید شد. در Field Mode میتوانید اطلاعات درونی آیفون را مشاهده کنید. اطلاعات تخصصی پیرامون شبکه ، باتری و نظایر آن.
    کد #06#* به مانند سایر گوشی ها شماره سریال IMEI آیفون شما را در اختیارتان قرار میدهید. با استفاده از این شماره و بهره گیری از این ترفند میتوانید به اصل بودن آیفون خود پی ببرید.

    #777#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. بالانس مالی خود را در سیم کارت مورد استفاده مشاهده می نمایید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

    #225#* را وارد کرده و Call را لمس کنید تا صورت حساب مالی خود را مشاهده کنید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

    #646#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. میزان دقایق مانده و استفاده شده در سیم کارت مورد استفاده را مشاهده می نمایید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

    #21#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. با اینکار (ترفندستان) تنظیمات مربوط به Call Forwarding یا عملیات ارجاع تماس را مشاهده خواهید کرد. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن Call Forwarding در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

    #30#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن خط تماس به کار میرود.

    #76#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. فعال یا عدم فعال بودن خط تماس را مشاهده خواهید کرد.

    #43#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد فعال بودن یا نبودن قابلیت انتظار مکالمه Call Waiting را مشخص میکند. این تنظیمات شامل (ترفندستان) فعال یا عدم فعال بودن Call Waiting در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

    #61#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن شماره برای تماس های پاسخ داده نشده به کار میرود. نمایش شماره برای تماس های تلفنی ارجاعی هنگامی که یک تماس پاسخ داده نمیشود. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن این موضوع در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access نیز میشود.

    #62#* و #67#*و #33#* نیز هر یک به ترتیب به بررسی تنظیمات گوشی به هنگام ارجاع تماس در زمان خارج از دسترس بودن سرویس ، اشغال بودن خط و انتقال خط میپردازد. این تنظیمات نیز شامل Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.


    سامسونگ


    #06#*
    سریال نامبر گوشی ( IMEI )

    #9999#*
    ورژن نرم افزار گوشی

    228#*#8999*
    وضعیت باطری ( دما ، ولتاژ ، ظرفیت)

    246#*#8999*
    وضعیت برنامه

    289#*#8999*
    تغییر سرعت زنگ آلارم گوشی

    324#*#8999*
    Debug screen

    367#*#8999*
    Watchdog ( رمز گوشی)

    427#*#8999*
    Trace Watchdog ( پیدا کردن رمز گوشی)

    523#*#8999*
    تغییر میزان کنتراست صفحه تصویر ( تنها در ورژن G60L01W )

    636#*#8999*
    وضعیت حافظه

    746#*#8999*
    حجم فایل سیم کارت

    778#*#8999*
    اطلاعات سیم کارت

    289#*#8999*
    تست رینگ تون

    778#*#8999*
    جدول SIM Service

    377#*#8999*
    تصحیح EEPROM Error ( از کلیدهای جانبی برای انتخاب مقادیر cancel و ok استفاده کنید)

    785#*#8999*
    RTK( Run Time Keel ) Error اگر ok را بزنید گوشی ریست میگردد.

    947#*#8999*
    ریست گوشی در مواقعی که گوشی بسیار هنگ کرده است.

    842#*#8999*
    تست ویبراتور

    نكته :
    اگر کدهای بالا در گوشی شما عمل نکرد به جای *8999 کدها ، عدد 0 را قرار بدهید. برای مثال : کد #842*8999#* تبدیل به کد #0842#* میگردد.
    اگر باز هم تاثیر نکرد اینبار به جای عدد 8999 که در همه کدها مشترک میباشد عدد 9998 را قرار بدهید.


    3855#*2767*
    Full EEPROM Reset فرمت گوشی و همچنین باز کردن قفل گوشی SGH-600 ( قفلی که شبکه فروشنده گوشی بر روی گوشی قرار داده تا با سیمکارت های دیگر قابل استفاده نباشد این کد برای کسانی مفید است که از خارج از کشور با خودشان گوشی آورده اند و با سیمکارت های اپراتور داخل کشور و یا جاهای دیگر کار نمیکند. بدون سیمکارت گوشی را روشن کنید و وقتی پیغامی مبنی بر نبودن سیمکارت مشاهده کردید این کد را وارد کنید حالا دوباره گوشی ری استارت میشود و حالا به احتمال زیاد قفل شبکه از بین رفته است.)
    در این حالت سریال نامبر گوشی به 0-400044-89-447967 تغییر پیدا میکند.

    2878#*#2767*
    Custom EEPROM Reset



    مدلهای: E700 , S500 , X100 , X600 , E100


    All in one Code *#8999*8378#

    Brightness *#8999*523# تغییر روشنائی صفحه

    Exteal *#8999*3825523# تصویر صفحه دوم ( بیرونی) گوشی

    List : *#2255# لیست شماره ها

    AFC DAC Val : #*1200#

    IMEI : #*1300# سریال نامبر گوشی

    IMSI : #*1400#

    7693# *# : Sleep Act/DeAct فعال کردن یا غیر فعال کردن حالت خواب (خاموش شدن نور زمینه پس از چند ثانیه که کلیدی فشرده نشود.)

    Sleep variable (8) : #*7683#

    Sleep mode Debug : #*7632#

    Sleep mode RESET : #*7673#

    L1 Sleep : #*5176#

    Calibration Info : #*2256#

    Data : #*2286# اطلاعات باطری

    Copycat feature (Activate or Deactivate) : #*2679#

    Handsfree mode (Activate or Deactivate) : #*4263# هندزفری

    Half Rate (Activate or Deactivate) : #*4700# کیفیت صدای پائینتر اما مصرف باطری کمتر

    BVMC Reg value : #*7352#

    Sleeptime : #*8462#

    Time ON : #*2558#

    EFR (Activate or Deactivate) : #*3370# فعال کردن یا غیر فعال کردن حالت کیفیت بالای صدا ( درحالت فعال، کیفیت صدا بالاتر میرود اما مصرف باطری بیشتر میگردد)

    SIM : #*7462# وضعیت سیم کارت

    Voltage/Frequenci (Activate or Deactivate) : #*7983#

    Voltage (Activate or Deactivate) : #*7986#

    Old time : #*8466#

    Audio Path : #*2834#

    DCS support (Activate or Deactivate) : #*3270#

    Data (Activate or Deactivate) : #*3282#

    Flash volume formated : #*3676#

    L1P1 : #*5171#

    L1P2 : #*5172#

    L1P3 : #*5173#

    SMS Brearer CS (Activate or Deactivate) : #*7762#

    Time in L1 : #*8465#

    wtls key : #*9795#

    Current CAL : #*2252#

    AVDDSS Management (Activate or Deactivate) : #*2836#

    Dump of SPY trace : #*3877#

    RSAV : #*7728# همه چیز به حالت استاندارد گوشی برمیگردد اما هیچ چیز پاک نمیشود

    ARM State (None or Full Rate) : #*2677#

    Software version : *#9999#

    HW ver, SW ver and Build Date : *#8999*8376263# ورژن نرم افزار (سیستم عامل) و سخت افزار گوشی و همچنین تاریخ ساخت

    HW version : *#8888# ورژن سخت افزار

    HW/SW version : *#8377466# ورژن نرم افزار (سیستم عامل) و سخت افزار گوشی

    Official Software Version : #*6837# ورژن سیستم عامل گوشی

    locks : *#7465625# کنترل وضعیت قفل گوشی

    Errors : *#8999*377#

    EEPROM Reset (Unlock and Resets Wap Settings) : #*7337# ریست گوشی ( احتمالا گوشیهائی که توسط SP قفل شده اند ( اپراتورهای ارائه دهنده خدمات شبکه ) قفل شبکه شان ازبین خواهد رفت. این کد برای کسانی مفید است که از خارج از کشور با خودشان گوشی آورده اند و با سیمکارتهای اپراتور داخل کشور و یا جاهای دیگر کار نمیکند.بدون سیمکارت گوشی را روشن کنید و وقتی پیغامی مبنی بر نبودن سیمکارت مشاهده کردید این کد را وارد کنید حالا دوباره گوشی ری استارت میشود و حالا به احتمال زیاد قفل شبکه از بین رفته است)
    E2P Full Reset : *2767*3855# ریست کلی گوشی اگه گوشی قاطی کرده باشد

    E2P Custom Reset : *2767*2878#

    E2P Wap Reset : *2767*927# ریست کلی اینترنت اگه قاطی کرده باشد

    WAP Settings Reset : *2767*73738927# بازگشت به تنظیمات استاندارد اینترنت گوشی

    E2P Camera Reset : *2767*226372# ریست دوربین گوشی

    Accessory : #*7326# ویبراتور ( در برخی از مدلها )

    MIC : #*6420# میکروفون خاموش

    MIC : #*6421# میکروفون روشن

    MIC : #*6422# اطلاعات میکروفون

    MIC : #*6428# اندازه گیری میکروفون

    Trace enable and DCD disable : #*3230#

    Trace disable and DCD enable : #*3231#

    RAM Dump (On or Off) : #7263867#

    Messages : *335# حذف تمامی پیامهای MMS

    Dump Mm file : *663867#

    WAPSAR enable / HTTP disable : #*536961#

    WAPSAR disable / HTTP enable : #*536962#

    Serial enable / Others disable : #*536963#

    Java Download Mode : #*53696#

    5282#*2767* : یک روش سریع برای پاک کردن تمام بازی های جاوا بر روی گوشی

    Operation Typ (Class C GSM) : #*7222#

    GSM (Activate or Deactivate) : #*4760#

    EGSM (Activate or Deactivate) : #*3476#

    Tool : *#4777*8665# ابزار GPSR

    GPRS Switching (set to: class 4, class 8, class 9 or class 10) : #*2527#

    Oparation Typ (Class B GPRS) : #*7252#

    Multi Slot (Class 1 GPRS) : #*7271#

    Multi Slot (Class 4 GPRS) : #*7274#


    نوکیا

    ممکن است بعضی از این کد ها در یک سری از گوشی ها اجرا نشود !!


    #06#*
    سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

    #92702689#*
    نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

    #3370*
    با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

    #3370#
    حالت EFR را غیر فعال میسازد.

    #4720#*
    گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

    #4720#*
    حالت قبل را غیر فعال میسازد.

    #0000#* و یا #9999#*
    ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

    #30#*
    شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

    #67705646#*
    در گوشی های مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )

    #73#*
    تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازی ها را Reset میکند.

    #746025625#*
    نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.


    #2640#*
    کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345 می باشد.

    #7780#*
    RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای است. مناسب برای زمانیکه گوشی هنگ کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند ( ریست گوشی بدون حذف برنامه ها و دفترچه تلفن و اس ام اس ) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

    #7370#*
    فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی بسیار زیاد هنگ کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.


    روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:

    اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

    فرمت کارت حافظه گوشی:

    به صورت safe mode گوشی را روشن کنید ( برای اینکار درحالیکه دگمه pen (مداد) را نگه داشته اید گوشی را روشن کنید البته درظاهر تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد.) سپس این مسیر را در گوشی دنبال کنید : menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card

    حالت safe mode برای شما بسیار مفید است. و در مواقعی که گوشی هنگ کرده و بالا نمی آید احتمالا به شما کمک می کند و باعث می شود گوشی بالا بیاید و بعد از آن بتوانید گوشی را درصورت تمایلتان فورمت و یا کار دیگری بر روی آن انجام دهید. درواقع کار آن همانند عمل safe mode ویندوز می باشد و در این حالت دیگر اکثر برنامه های کاربردی که در پشت صحنه همیشه در حال اجرا بودند ، دیگر اجرا نخواهند شد و به همین دلیل گوشی اصطلاحا به راحتی بالا می آید. که در گوشی های مختلف کمی متفاوت می باشد و در اسمارت فون ها اکثرا باید کلید خاصی را ( کلید ABC و یا PEN ) را نگه داشته و سپس گوشی را روشن کنید. تاکید می کنم که در حالت safe mode شما تغییری در ظاهر منوی گوشی نخواهید دید و همه چیز در پشت صحنه اتفاق افتاده است و یا بهتر بگویم از اتفاق افتادن آنها ( برنامه ها ) جلوگیری کرده است.

    #43#*
    کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

    #61#*
    کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

    #62#*
    کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد ( آنتن نباشد ) تعیین گردیده است.

    #67#*
    کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

    #شماره*21**
    divert به شماره مورد نظر در هر حالت.

    #شماره*61**
    divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply ) به تماس.

    #شماره*67**
    divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )


     سونی اریکسون


    نکات و کدهای مخفی برای گوشی های سونی اریکسون هست که حتی موقع خرید گوشی هم به شما کمک می کند ... زمانی که یه گوشی رو می خواهید بخرید می تونید با این کدها اون گوشی رو کاملا تست کنید ( اسپیکر - زمان مکالمه - دگمه ها - دوربین - فلاش و ... )



    توضیحات:
    > به معنای حرکت دادن جوی استیک گوشی به سمت چپ
    < به معنای حرکت دادن جوی استیک گوشی به سمت راست




    به ترتیب از سمت چپ به راست کدها را وارد کنید:

    *>*>>*<
    دسترسی به service menue

    در این قسمت می تونید گوشیتون رو کاملا تست کنید ...


    11*>*>>*<
    ورژن فیرم ویر ( سیستم عامل ) گوشی را نشان می دهد.


    #06#*
    نمایش سریال نامبر گوشی


    برای اینکه سریع حالت بی صدا ( silent ) گوشی را فعال یا غیر فعال کنید باید کلید c را فشار داده و نگه دارید.


    با فشردن هر حرفی بر روی صفحه گوشی و نگه داشتن آن شما وارد Address Book گوشی شده و لیست نامهائی که با آن حرف شروع می شوند را خواهید دید. برای مثال با نگه داشتن دگمه شماره 5 گوشی ، شما وارد آدرس بوک گوشی شده و لیست تمام نامهائی را که با حرف j شروع می شوند را خواهید دید.


    در حالت دوربین:
    دگمه 1 : انتخاب رزولوشن عکس
    دگمه 2 : انتخاب حالت عکس برداری در شب
    دگمه 3 : انتخاب حالت جلوه های ویژه
    دگمه 4 : انتخاب حالت self timer برای عکاسی با تاخیر
    دگمه 5 : انتخاب فلاش
    دگمه بالا و پائین ولوم : تغییر بزرگنمائی ( zoom )


    جهت قفل شدن صفحه کلید گوشی و همچنین اجرای screen saver دگمه های * و lock را فشار بدهید.


    اتصال سریع:
    در حالت استندبای دگمه more را فشار بدهید تا گزینه های infrared , Bluetooth , silent , phone statues , shortcuts customizing ظاهر بشوند.


    با گزینه shortcuts customizing میتوانید هرکدام از جهتهای جوی استیک را به عنوان یک کلید میانبر جهت وارد شدن به یک منوی خاص تعریف کنید.


    تغییر سریع روشنائی صفحه تصویر:
    در حالت دوربین بروید و سپس درحالیکه دگمه * را نگه داشته اید با حرکت جوی استیک به بالا و یا پائین روشنائی صفحه را کم و زیاد کنید.


     


     

    کدهای مخفی برای بیشتر موبایلها
    #30#*
    شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.


    #67705646#*
    در گوشیهای مدل 3310 و 3330 لگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )



    #73#*
    تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.


    #746025625#*
    نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.


    #2640#*
    کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.


    #7780#*
    RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.


    #7370#*
    فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.



    اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.


    فرمت کارت حافظه گوشی:
    به صورت safe mode گوشی را روشن کنید ( برای اینکار درحالیکه دگمه pen (مداد) را نگه داشته اید گوشی را روشن کنید البته درظاهر تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد.) سپس این مسیر را در گوشی بروید: menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card

    حالت safe mode بسیار به دردتان خواهد خورد و در مواقعیکه گوشی هنگ کرده و بالا نمی آید احتمالا به دادتان خواهد رسید و باعث می شود گوشی بالا بیاید و بعد از آن بتوانید گوشی را درصورت تمایلتان فورمت و یا کار دیگری بر روی آن بکنید. که در گوشی های مختلف کمی متفاوت می باشد و در اسمارت فونها اکثرا باید کلید خاصی را ( کلید ABC و یا PEN ) را نگه داشته و سپس گوشی را روشن کنید.

    #43#*
    کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

    #61#*
    کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.


    #62#*
    کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد( آنتن نباشد) تعیین گردیده است.

    #67#*
    کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

    # شماره*21**
    divert به شماره مورد نظر در هر حالتی.

    # شماره*61**
    divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply )به تلفن زده شده.


    # شماره*67**
    divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی (
    2 نوشته شده در شنبه شانزدهم اردیبهشت 1385ساعت 16:27 توسط امیر | 8 نظر
    کدهای مخفی موبایل
    برای دستیابی به شماره نسخه نرم افزار ، تاریخ ویرایش آن و نوع سازگاری GSM می توانید از كد #0000#* استفاده كنید. پس از وارد كردن این كد ، اطلاعاتی به صورت زیر برای شما نمایش گذاشته می شود :
    V04.51
    26-03-98
    NSE-1

    خط اول بیانگر شماره نسخه نرم افزار ، خط دوم نشانگر تاریخ ویرایش نرم افزار و خط آخر نمایانگر نوع سازگاری GSM می باشد (به دلیل اینكه " سازگاری GSM " دارای مبحث گسترده ای است و تا حدودی تخصصی می باشد ، لزا از توضیح آن در این مقاله صرفنظر می گردد).

    3) پردازش سیگنال:
    تلفن های همراه NOKIA دارای قابلیت منحصر به فردی برای تغییر در نحوه پردازش سیگنال می باشند. به این ترتیب كاربر می تواند به دلخواه كیفیت مكالمه را افزایش دهد و یا اینكه به عمر شارژ باطری خود بیافزاید. برای این منظور تلفن های همراه NOKIA دارای دو ویژكی EFR و HFR می باشند.

    Enhanced Full Rate) EFR) : با فعال نمودن این ویژگی ، كیفیت مكالمه شما افزایش می یابد. علت این امر استفاده از تكنولوژی فشرده سازی جدید ASELP (Algebraic Code Excitation Linear Prediction) می باشد. این تكنولوژی سبب افزایش كیفیت صدا با همان نرخ تبادل بیت در تكنولوژی قدیمی LPC-RPE (Linear Prediction Coding with Regular Pulse Excitation) می شود. با توجه به اینكه در هر دو تكنولوژی از نرخ تبادل ?? كیلو بیت استفاده می شود ، لزا اكثر شبكه های GSM با این تكنولوژی جدید سازگار می باشند. قابل توجه است كه پس از فعال نمودن این قابلیت ، به دلیل افزایش پردازش بر روی سیگنال ، نیاز به انرژی بیشتری می باشد ، لزا در حدود ? درصد از عمر شارژ باطری شما كاسته می شود كه البته در مقابل افزایش كیفیت مكالمه نرخ قابل توجهی به شمار نمی آید و می توان از آن صرفنظر كرد. برای استفاده از ویژگی EFR كافی است كه كد #3370#* را بر روی دستگاه خود وارد كنید. در این هنگام دستگاه تلفن شما به طور اتوماتیك خاموش شده و سپس دوباره روشن می گردد. از این لحظه به بعد موبایل شما از ویژگی EFR بهره مند می باشد. برای غیر فعال كردن این ویژگی می توانید از كد #3370# استفاده كنید. قابل ذكر است كه اگر تلفن همراه خود را خاموش كنید ، این ویژگی غیر فعال می شود و نیاز به فعال سازی دوباره آن خواهید داشت. استفاده از EFR به كاربران توصیه می گردد.

    (Half Rate Mode) HFR : با فعال نمودن این ویژگی ، از كیفیت مكالمه شما كاسته شده و در عوض به میزان ?? درصد به عمر شارژ باطری شما افزوده می گردد. استفاده از این ویژگی تنها زمانی توصیه می گردد كه شارژ باطری تلفن شما بسیار محدود می باشد و لذا نیازمند آن می باشید كه در مصرف باطری صرفه جویی كنید. برای فعال نمودن این ویژگی تنها كافی است كه كد*#4720#روی تلفن همراه خود وارد نمایید. در این هنگام دستگاه تلفن شما به طور اتوماتیك خاموش شده و سپس دوباره روشن می گردد. از این لحظه به بعد موبایل شما از ویژگی HFR بهره مند می باشد. برای غیر فعال كردن این ویژگی می توانید از كد #4720# استفاده كنید. قابل ذكر است كه اگر تلفن همراه خود را خاموش كنید ، این ویژگی غیر فعال می شود و نیاز به فعال سازی دوباره آن خواهید داشت.

    در پایان این بخش متذكر می شوم كه كدهای پردازش سیگنال ممكن است در بعضی از گوشی های جدید NOKIA قابل استفاده نباشند. البته قابل توجه است كه در این سری از گوشی ها ، ویژگی های EFR و HFR به صورت اتوماتیك كنترل می شوند و نیازی به دخالت كاربر برای تنظیم آنها وجود ندارد و لذا پس از وارد كردن كد های فوق هیچ عكس العملی را از گوشی نخواهیم دید.



    4) نمایش وضعیت SIM Clock :

    هر تلفن همراه برای اعلام وضعیت خود در شبكه ، به طور مكرر اقدام به ارسال پالس های منظمی می كند. با توجه به اینكه ارسال هر پالس نیازمند مصرف انرژی می باشد ، لزا می تواند از عمر شارژ باطری بكاهد. برای این منظور ویژگی خاصی برای شبكه های GSM در نظر گرفته شده است تا تلفن های همراه را از ارسال اینگونه پالس ها باز دارند. تلفن های همراه NOKIA دارای این قابلیت می باشند تا كاربر را از وضعیت شبكه GSM و پشتیبانی آن از این ویژگی ، مطلع سازند. فعال بودن این ویژگی می تواند تاثیر به سزایی در مصرف انرژی باطری داشته باشد. برای اطلاع از وضعیت فوق می توانید كد #746025625#* را بر روی تلفن همراه خود وارد نمایید. توجه نمایید كه استفاده از این كد هیچ قابلیت خاصی را فعال نمی نماید و تنها برای آگاهی از وضعیت SIM Clock می باشد. قابل ذكر است كه شبكه تلفن همراه ایران از این سیستم پشتیبانی می نماید.


    5) منوی مخفی گارانتی :

    در تلفن های همراه NOKIA یك منوی مخفی وجود دارد كه حاوی اطلاعات مفیدی برای تعمیركاران گوشی های موبایل می باشد. برای دست یابی به این منوی مخفی ، كافی است كد #92702689#* را بر روی تلفن همراه خود وارد نمایید. در این هنگام شما وارد یك منوی مخفی می شوید كه شامل گزینه های زیر می باشد :

    1) نمایش شماره سریال گوشی

    2) تاریخ ساخت گوشی

    3) تاریخ آخرین تعمیر انجام شده بر روی گوشی (البته اگر در گذشته تعمیری بر روی آن انجام گرفته باشد)

    4) نشان دهنده زمان مكالمات انجام شده با گوشی مورد نظر (این تایمر را با هیچ روشی نمی توان پاك نمود)

    5) ایجاد توانایی برقراری تبادل اطلاعات كاربر (در صورت وجود لوازم مورد نیاز)

    برای خارج شدن از این منو ، یك بار تلفن خود را خاموش كنید و سپس دوباره آن را روشن نمایید.



    6) تلفن همراه NOKIA به عنوان ابزار استراق سمع :

    ابتدا تلفن خود را بر روی حالت Silent (بی صدا) تنظیم نمایید ، سپس نگاهی به اتصالات فلزی زیر دستگاه موبایل (در كنار محل اتصال كابل شارژر) خود بیاندازید. حال پین های سوم و چهارم از سمت چپ را به وسیله یك تیغه فلزی به یكدیگر متصل نمایید. در این هنگام نرم افزار موبایل هنگ می كند و منوی Headset به طور اتوماتیك فعال می گردد و عبارت Headset بر روی صفحه نمایانگر می شود. از منوی Headset ، ویژگی Automatic Answer را فعال نمایید. حال گوشی خود را در محل مورد نظر برای استراق سمع قرار داده و از جای دیگر به آن تلفن كنید. پس از مدت كوتاهی تلفن شما به طور اتوماتیك ارتباط را برقرار كرده و شما قادر خواهید بود تا صدای محیط را بشنوید. توجه نمایید كه برای از كار انداختن این ویژگی تنها باید دستگاه تلفن خود را به حالت " تنظیمات پیش فرض كارخانه " برگردانید.



    7) منوی جدید در تماس های اضطراری :
    با استفاده از این كد شما قادر خواهید بود تا با تلفن های اضطراری مانند ??? ، ??? و ... به طور رایگان تماس حاصل نمایید. برای این منظور كد *3001#12345# را بر روی تلفن همراه خود وارد نمایید. در این هنگام منویی در مقابل شما ظاهر خواهد گشت و شما را قادر به برقراری تماس رایگان با شماره های اضطراری خواهد نمود. قابل ذكر است كه كاركرد این ویژگی بستگی به شبكه GSM دارد و ممكن است در بسیاری از شبكه ها قابل استفاده نباشد و شما همچنان مجبور به پرداخت هزینه برای برقراری تماس باشید.



    درآمدی بر كدهای امنیتی تلفن های همراه :
    به منظور حفظ سیم كارت و گوشی تلفن همراه از دسترسی غیر مجاز ، كدهای خاصی در نظر گرفته شده است. در زیر به بررسی عملكرد این كدها می پردازیم.

    1) Security Code : این كد بر روی دستگاه تلفن تنظیم می شود و در گوشی های NOKIA به طور پیش فرض برابر 12345 می باشد. به وسیله این كد می توان دسترسی غیر مجاز به بعضی از امكانات تلفن را محدود نمود. در گوشی های موبایل NOKIA ، اگر این كد ?? بار اشتباه وارد گردد ، تلفن به مدت ? دقیقه از پذیرش كد جدید خودداری می كند.

    2) PIN Code : این كد بر روی سیم كارت تنظیم می شود و برای دست یابی به آن باید به امور مشتركین شركت مخابرات مراجعه نمود. در ایران این كد بر روی سند سیم كارت ثبت است و به طور پیش فرض برابر 1234 می باشد. به وسیله این كد می توان دسترسی غیر مجاز به سیم كارت و بسیاری از قابلیت های شبكه را محدود نمود. اگر این كد را سه بار اشتباه وارد كنید ، دستگاه بر روی PIN قفل می گردد و برای آزاد سازی آن نیاز به استفاده از كد PUK خواهید داشت.

    3) PIN2 Code : این كد نیز مانند PIN بر روی سیم كارت تنظیم می شود و برای دست یابی به آن می توان به امور مشتركین شركت مخابرات مراجعه نمود. در ایران این كد به صورت پیش فرض برابر 5678 تنظیم شده و از ثبت آن بر روی سند سیم كارت خودداری شده است. علت عدم ثبت ، ارائه نشدن خدمات مربوط به این كد تا حال حاضر می باشد. شاید در آینده ای نزدیك با ارائه خدمات جدید از سوی شركت مخابرات ، این كد نیز به صورت فراگیر اعلام گردد. به وسیله این كد می توان دسترسی غیر مجاز به بسیاری از امكانات شبكه را محدود كرد. اگر این كد را سه بار اشتباه وارد كنید ، دستگاه بر روی PIN2 قفل می گردد و برای آزاد سازی آن نیاز به استفاده از كد PUK2 خواهید داشت.

    4) PUK Code : همانطور كه بیان شد ، اگر دستگاه شما بر روی PIN قفل گردد ، برای آزاد سازی آن نیاز به این كد دارید. برای دریافت این كد می توانید به امور مشتركین شركت مخابرات مراجعه نمایید. در ایران این كد بر روی سند سیم كارت ثبت می باشد.

    5) PUK2 Code : همانطور كه بیان شد ، اگر دستگاه شما بر روی PIN2 قفل گردد ، برای آزاد سازی آن نیاز به این كد دارید. برای دریافت این كد می توانید به امور مشتركین شركت مخابرات مراجعه نمایید. در ایران این كد بر روی سند سیم كارت ثبت می باشد.

    6) Barring Password : این كد بر روی سیم كارت تنظیم می گردد و در هنگام استفاده از سرویس مسدود سازی شماره تلفن ها استفاده می گردد. برای دریافت این كد به امور مشتركین شركت مخابرات مراجعه نمایید.


    قابل ذكر است كه تمامی كدها به غیر از PUK و PUK2 قابل تغییر می باشند و بدین منظور می توانید از منوهای مربوطه تلفن همراه خود استفاده نمایید.


    8) نحوه آزاد سازی سیم كارت های قفل شده بر روی PIN و PIN2 :

    همانطور كه بیان شد ، اگر ? بار كدهای PIN و PIN2 را اشتباه وارد كنید ، سیم كارت شما بر روی كد اشتباه قفل می گردد و دیگر نمی توانید از آن استفاده كنید. برای آزاد سازی سیم كارت از قفل باید به كدهای PUK و PUK2 آگاه باشید.

    1) نحوه آزاد سازی سیم كارت از قفل PIN : برای این منظور كد زیر را بر روی دستگاه وارد كرده و تكمه برقراری تماس (Call) را فشار دهید. توجه نمایید كه به جای كلمه PUK در كد زیر ، تنها PUK Code ثبت شده بر روی سند سیم كارت را وارد نمایید. به جای عبارت New PIN ، كد PIN جدید را وارد نمایید و به جای عبارت New PIN Again ، كد PIN جدید را تكرار كنید.

    **05*PUK*New PIN*New PIN Again*#



    2) نحوه آزاد سازی سیم كارت از قفل PIN2 : برای این منظور كد زیر را بر روی دستگاه وارد كرده و تكمه برقراری تماس (Call) را فشار دهید. توجه نمایید كه به جای كلمه PUK2 در كد زیر ، تنها PUK2 Code ثبت شده بر روی سیم كارت را وارد نمایید. به جای عبارت New PIN2 ، كد PIN2 جدید را وارد نمایید و به جای عبارت New PIN2 Again ، كد PIN2 جدید را تكرار كنید.

    افزایش صدای سامسونگ

    ستاره مربع 8999 ستاره 8378 مربع و سپس مراحل زیر را دنبال کنید
    گزینه H/w test را انتخاب کنید
    گزینه audio setting را انتخاب کنید
    گزینه iis normal2 را انتخاب کنید و rx vol را انتخاب و برای level ها اندازه را که می خواهید انتخاب کنید و گزینه save را بزنید و از آن خارج شوید

    میتونید مراحل افزایش را به گزینه های زیر بگزارید تا بلندگو خش خش نکند.

    level 1 =180
    level 2 =238
    level 3 =280
    level 4 =345
    level 5 =395
    level 6 =452
    level 7 =600
    level 8 =1000
    level 9 =2000
    level 10 = 3500
    level 11 = 5000
    level 12 = 7000
    level 13 = 9000
    level 14 = 10000
    اینم بگم كه رو گوشی e250d جواب نمیده و بعد از ریست کردن از بین میره چون یك تنظیم به حساب میاد

    کدهای جدید برای سونی اریکسون من تست کردم جواب داده

    1- کد برای cancel كردن كلیه’ divert ها: #002##



    2- میانبر به آخرین شماره گرفته شده : #0

    3- برای اینکار ابتدا رو صفحه ی اصلی یک شماره بین 0 تا محدوده ی جا گرفتن شماره در سیم کارتتون رو میزنید سپس # را میزنید مثلا #58 یا #15


    4- این كد زبان گوشیتون رو به حالته default كه همون انگلیسی هست بر میگردونه مثلا اگه گوشیتون رو زبان فارسی ست هست سریع به حالت انگلیسی در میاد
    <0000>
    5

    - این یکی هم واسه از بین بردن قفل pin code :
    در منوی اصلی #05# را وارد كنید

    این هم برای گوشی های چینی

    Service codes "Chinese" models:
    default user code: 1122, 3344, 1234, 5678
    Engineer mode: *#110*01#
    Factory mode: *#987#
    Enable test mode COM port: *#110*01# -> Device -> Set UART -> PS Config -> UART1/115200
    Restore factory settings: *#987*99#
    LCD contrast: *#369#
    software version: *#800#
    software version: *#900#
    Service codes BenQ:
    software version: *#300#
    test mode: *#302*20040615#
    Service codes Pantech:
    software version: *01763*79837#
    service menu: *01763*476#
    reset defaults (phone/user code reset to default): *01763*737381#
    Service codes VK-Mobile 3xx, 5xx:
    software version: *#79#
    software version: *#837#
    service menu: *#85*364# (hold #)
    Service codes VK200, VK2000, VK2010, VK2020, VK4000:
    software version: *#79#
    service menu: *#9998*8336# (hold #)
    reset defaults (phone/user code reset to default): *#9998*7328# (hold #)
    Service codes LG:
    software version: 2945#*#
    Service codes Sony-Ericsson:
    J100 software version: #82#
    Service codes Fly:
    M100 software version: ####0000#
    2040(i) reset defaults: *#987*99# Send
    MX200 reset defaults: *#987*99# Send
    MX200 software version: *#900# Send
    SL300m reset defaults: *#987*99# Send
    SL300m software version: *#900# Send
    SL500m reset defaults: *#987*99# Send
    SL500m software version: *#900# Send
    MP500 reset defaults: *#987*99# Send
    MP500 software version: *#900# Send
    Set language to English: *#0044#
    Set language to Russian: *#0007#
    Service codes ***ka:
    C926 software version: *320# Send
    C926 set default language: *#0000# Send
    C926 set English language: *#0044# Send
    Service codes GStar:
    GM208 (Chinese Nokea 6230+) engineering menu: *#66*#
    Set language to English: *#0044#
    Set language to Russian: *#0007#
    Service codes Motorola:
    Motofone F3 software version: **9999* Send
    C113, C114, C115, C115i, C116, C117, C118 software version: #02#*
    C138, C139, C140 software version: #02#*
    C155, C156, C157 software version: #02#*
    C257, C261 software version: #02#*
    V171, V172, V173 software version: #02#*
    V175, V176, V176 software version: #02#*
    C168, W220 software version: *#**837#
    W208, W375 software version: #02#*

    code mp4 china

    mobile auto off after 30s
    *#19992006#
    *#881188#
    *#77812114#
    *#0084# call
    *#9426*357#
    *#884488#
    *#3646633#
    *#33778#
    *#77812114#
    *#19992006#
    *#9426*357#
    *#0084# call

    *#0000#, *#0044# Default English
    *#0086#, *#0886# set to China
    *#0084#, *#0966# set to Vietnamese
    *#77218114#
    *#19992006#
    *#881188#
    #*94267357#
    *#77218114#
    elitek là : *#66*#
    b?m m?: *#3646633# ch?n "ch? d? thu?ng" -> âm thanh -> ch? d? thu?ng 2 ->micro ->âm lu?ng 1 ->gi?m thông s? t? 188 d?n xu?ng d?n khi nào h?t v?ng th? thôi và nh? luu l?i
    CODE Chinese Miracla :
    *#0000# call or *#0044# call Default English
    *#0086# call or *#0886# call set to China
    *#0084# call or *#0966# call set to Vietnamese
    M?t s? m? moden 2007
    *#8375# Examines the edition
    *#8882# Software edition
    *#87# Test
    *#8899# Deb***ing
    *#3646633# Factory instruction , ch?nh d? v?ng c?a micro m?t s? d?i m?y
    *#035670766*001#
    *#035670766*002#
    Looked in ida full gm208, gave out much in all imagining they interest the codes of *#...#, that each of them it gives
    *23157714*#
    *23177726*#
    *28760404*#
    everything else so through *,,*#
    *32914149*#
    *28885382*#
    *90128572*#
    *90173322*#
    *33532955*#
    and finally * 1222 *. # ( where. - 0,1,2,3)

    *#881188# Samsung D500 D600 Nokia 3250 6280 made by China

     


    #7780#*
    RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.

    راستی این هم هست

    #7370#*
    فرمت گوشی یا همون مستر ریست . مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد  

    ترفندهای جالب

    فرستادن فایل سریع تر از بلوتوس(قابل توجه كسانی كه wirelessگوشیشون داره)
    1)به tools برین
    2)بعدش به connectivity برین
    3)بعد از طریق home media و از طریق option وارد شوید
    4)سپس run wizard رو كلیك كنید واطلاعات لازم رو وارد كنید این واسه درست كردن سرور می باشد
    5)9 صفحه داره تا صفحه سوم next بزنید در صفحه سوم نام سرور رو مثل بلوتوس كه اسم انتخواب می كنید انتخواب كرده
    و بعدnext كنید تا صفحه 5 سپس گزینهalways ask رو انتخواب كنید
    6)next كنین تا صفحه 7 اونجا "گزینه share all files رو انتخاب كنین
    7)next كنین تا 9 صفحه تموم شه
    8)حالا تو قسمت share content قسمت visibility in network اگر hide phone هستین آن رو show phone كنین با این كار انگار wlan گوشیتونو on كردین
    9)حالا به قسمت brows home رفته وسرور گوشی كسی رو كه میخواین فایل از گوشیش بگیرین روsearch كنین
    با پیدا كردن سرور گوشی طرف مقابل میتونین به گوشی اون داخل شین و فایل های صوتی و تصویری و عكساشو بگیرین
    توجه داشته باشین این كار وقتی جالبه كه بخواین تمام فایلای گوشی طرف مقابلتون رو بگیرین یعنی واسه فایلهای حجیم خوبه


    ترفندی برای آنتن دهی روی گوشی های نوکیا
    ممكن است تا به حال به مشكل نداشتن آنتن بر روی گوشی های 6630،ان 73، ان 95 و یا غیره برخورده باشید و زمان نداشتن آن كلمهء 3G را به جای نوارهای آنتن ببینید كه در این صورت هیچ تماسی با شما برقرار نمی شود. برای رهایی از این مشكل باید تنظیمات شبكهء تلفن همراه را كمی دستكاری كرد كه آن نیز به این روش است:

    ابتدا به منوی تلفن همراه رفته و بعد از باز كردن پوشهء Tools ، Setting را باز نموده و در آنجا بدنبال برگه Network بروید و آن را باز كنید. در بخش Network Mode واژهء Dual mode نوشته شده است، Network Mode را باز نموده و آنرا به GSM تغییر دهید. در همان لحظه گوشی شما پیغامی مربوط به ریستارت شدن به شما می دهد كه شما آنرا تایید نموده، بعد از روشن شدن تلفن مشكل آنتن دهی رفع خواهد شد.


    ترفند:افــزایــش ســـرعت گوشــــی تست شده روی N73me , 3250 , N80
    سلام به دوستان گرامی
    مراحل زیر رو با دقـــــــــت انجام بدین

    1-به قسمت Calender بروید
    2-روی New entry کلیک کنید...
    3-یه To do بسازید
    subject-4 رو Speed انتخاب کنید...
    5-تاریخ را 29 1 2005 انتخاب کنید...
    priority : high.6- انتخاب کنید...
    7-Done ...........

    8-یه To Do دیگه بسازید...
    9-موضوعش subject:Qoukie
    priority low.10 باشه...
    11-تاریخ رو هم مثل قبل تنظیمش کنین...
    12-حالا کلید done رو بزنین..

    حالا یه کلیک رو تاریخ کنید تا 2 تا to do رو که ساختین به ترتیب انتخابش کنین و Mark As Done رو بزنید هر دو مورد رو...
    کار تمام شد
    حالا برید حالشو ببرید از سرعت !!!


    کد گوشی های چینی

    CHINESE MODELS:
    default user code: 1122, 3344, 1234, 5678
    Engineer mode: *#110*01#
    Factory mode: *#987#
    Enable COM port: *#110*01# -> Device -> Set UART -> PS Config -> UART1/115200
    Restore factory settings: *#987*99#
    LCD contrast: *#369#
    software version: *#800#
    software version: *#900#
    set default language: *#0000# Send
    set English language: *#0044# Send
    set English language (new firmware): *#001# Send


    قفل صفحه کلید نوکیا

    باز کردن قفل صفحه کلید 1100 در 3 ثانیه !!!

    در این ترفند عجیب ونا یاب که فکر نمیکنم تکراری باشه شما می تونین قفل صفحه کلید تمام 1100 های نوکیا رو در 3 ثانیه باز کنید:
    هنگامی که صفحه کلید قفل است وپسورد دارد وشما انرا نمیدانید .
    ابتدا:
    دکمه وسط صفحه کلید (OK) را یک بار بزنید تا صفحه مانیتور روشن شود وصفحه ای که باید کلمه عبور را وارد کنید ظاهر شود سپس دکمه C را با یک انگشت نگه داشته
    سپس سریع دکمه بزرگ وسط یا همان (OK) را چند ثانیه نگه دارید درهمان لحظه نمایش داده می شود که دکمه * را بزنید وسریع این دکمه یا کلید را فشار می دهید .
    قفل صفحه کلید باز است!!!
    البته باید بگم که حتما باید این اعمال سریع انجام شود و 100% واقعی میباشد .


    اگر می خواهید که بفهمید گوشی تلفن همراه شما مال چه کشوری است و بدانید کارائی گوشی تلفن همراهتان خوب است یا نه حتما این مطلب را مطالعه کنید.

    ابتدا کد #۰۶#* (به ترتیب = ستاره مربع صفر شش مربع ) را وارد کنید.

    بعد از نوشتن کد ، شما عددی ۱۵ رقمی (مانند زیر )خواهید دید.

    ۴۳ ۴ ۵ ۶ ۶ ۱ ۰ ۶ ۷ ۸ ۹ ۴ ۳ ۵
    - اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۲ یا ۲۰ باشد، گوشی شما مونتاژ امارات متحده عربی است.
    - اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۸ یا ۸۰ باشد، گوشی شما در آلمان تولید شده است و کارکرد آن بدک نیست.
    - اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۱ یا ۱۰ باشد، گوشی شما تولید فنلاند است و کارکرد آن خوب است.
    - اگر شماره های هفتم و هشتم ۰۰ باشد، گوشی شما ساخت کارخانه اصلی و دارنده نشان (مارک) خود گوشی است و دارای بهترین کیفیت است.
    - اگر شماره های هفتم و هشتم ۱۳ باشد، گوشی شما مونتاژ کشور آذربایجان و کیفیت یه کمکی پایین میباشد.

    یا

    بارکد روی کارتن گوشی)
    یه راه خیلی عالی برای اینکه ببینید گوشیتون متعلق به کجاست
    بارکد ها از 13 رقم تشکیل شدن که 2 یا 3 رقم اول از سمت چپ نشان دهنده کشور سازنده میباشد.
    با بررسی کامل بارکد میتونیم بفهمیم گوشیمون ساخت کدوم کشور هست
    این هم 2 یا 3 رقم اول كشور ها
    اجناسی که در چین تولید میشن ممکنه با یکی از اعداد زیر شروع بشن:
    690
    691
    692
    اجناسی که در تایوان تولید میشن با عدد زیر شروع میشه:
    471
    اجناسی که تو ژاپن تولید شدن با :
    49
    اجناسی که تو کره جنوبی تولید شدن با :
    880
    اجناس ایرانی هم با :
    626 شروع میشن.
    این هم لیست کامل کشورها به همراه بارکدشون :
    00 - 09 United States of America
    10 - 19 Reserved for UCC (USA) joining EAN
    20 - 29 For local use by retailers or distributors
    30-37 France
    400 - 440 Germany
    45 Japan
    46 Russian Federation
    471 Taiwan
    474 Estonia
    475 Latvia
    477 Lithuania
    479 Sri Lanka
    480 Philippines
    481 Belarus
    57D 482 Ukraine
    484 Moldova
    485 Armenia
    486 Georgia
    487 Kazakhstan
    489 Hong Kong
    49 Japan
    50 United Kingdom
    520 Greece
    528 Lebanon
    529 Cyprus
    531 Macedonia
    535 Malta
    539 Ireland
    54 Belgium and Luxembourg
    560 Portugal
    569 Iceland
    57 Denmark
    590 Poland
    594 Romania
    599 Hungary
    600 - 601 South Africa
    609 Mauritius
    611 Morocco
    613 Algeria
    619 Tunisia
    622 Egypt
    625 Jordan
    626 Iran
    64 Finland
    690 - 692 China
    70 Norway
    729 Israel
    73 Sweden
    740 - 745 Guatemala, El Salvador, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama
    746 Republica Dominicana
    750 Mexico
    759 Venezuela
    76 Switzerland
    770 Colombia
    773 Uruguay
    775 Peru
    777 Bolivia
    779 Argentina
    780 Chile
    784 Paraguay
    785 Peru
    786 Ecuador
    789 Brazil
    80 - 83 Italy
    84 Spain
    850 Cuba
    858 Slovokia
    859 Czech
    860 Yugoslavia
    869 Turkey
    87 Netherlands
    880 South Korea
    885 Thailand
    888 Singapore
    890 India
    893 Vietnam
    5DB 899 Indonesia
    90 - 91 Austria
    93 Australia
    94 New Zealand
    955 Malaysia
    959 Papua New Guinea
    977 Periodicals (ISSN)
    978 Books (ISBN)
    979 Music (ISMN)
    980 Refund receipts
    99 Coupons



    مورد علاقه...ادامه مطلب
    ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

    برچسب : ترفندها و کد های مخفی گوشی های مختلف نوکیا سونی ایفون ال جی سامسونگ و چینی , نویسنده : سعید irsard بازدید : 2722 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1392 ساعت: 16:25

    iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد. ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم. با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

    دقت نمایید کدها را از چپ به راست وارد نمایید ؛

    به صفحه وارد کردن شماره بروید. سپس کد *#12345#3001* را وارد کرده و Call را لمس کنید. وارد قسمتی به نام Field Mode خواهید شد. در Field Mode میتوانید اطلاعات درونی آیفون را مشاهده کنید. اطلاعات تخصصی پیرامون شبکه ، باتری و نظایر آن.
    کد #06#* به مانند سایر گوشی ها شماره سریال IMEI آیفون شما را در اختیارتان قرار میدهید. با استفاده از این شماره و بهره گیری از این ترفند میتوانید به اصل بودن آیفون خود پی ببرید.

    #777#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. بالانس مالی خود را در سیم کارت مورد استفاده مشاهده می نمایید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

    #225#* را وارد کرده و Call را لمس کنید تا صورت حساب مالی خود را مشاهده کنید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

    #646#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. میزان دقایق مانده و استفاده شده در سیم کارت مورد استفاده را مشاهده می نمایید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

    #21#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. با اینکار (ترفندستان) تنظیمات مربوط به Call Forwarding یا عملیات ارجاع تماس را مشاهده خواهید کرد. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن Call Forwarding در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

    #30#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن خط تماس به کار میرود.

    #76#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. فعال یا عدم فعال بودن خط تماس را مشاهده خواهید کرد.

    #43#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد فعال بودن یا نبودن قابلیت انتظار مکالمه Call Waiting را مشخص میکند. این تنظیمات شامل (ترفندستان) فعال یا عدم فعال بودن Call Waiting در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

    #61#* را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن شماره برای تماس های پاسخ داده نشده به کار میرود. نمایش شماره برای تماس های تلفنی ارجاعی هنگامی که یک تماس پاسخ داده نمیشود. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن این موضوع در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access نیز میشود.

    #62#* و #67#*و #33#* نیز هر یک به ترتیب به بررسی تنظیمات گوشی به هنگام ارجاع تماس در زمان خارج از دسترس بودن سرویس ، اشغال بودن خط و انتقال خط میپردازد. این تنظیمات نیز شامل Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود


     

    مورد علاقه...
    ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

    برچسب : ترفندها و کد های مخفی گوشی های مختلف نوکیا سونی ایفون و , نویسنده : سعید irsard بازدید : 1096 تاريخ : دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت: 0:48

     نصب برنامه های پولی اپ استور بدون پرداخت پول و صد در صد رایگان و قانونی

    این از مزیتهای شرکت اپل است به دلیل اینکه بعد از خرید یکی از محصولات این شرکت شما مالک تام این محصول هستید و طبق این توافق شما به هر نحوی که مایل بودید میتوانید از ان استفاده کنید. و این شرکت شما را تحت تعقیب قرار نمیدهد. و از شما شکایت نمیکند چون به حریم اپل وارد شده اید!!!۱!

    شما میتوانید ان را قانونی هک کنید!!! بر خلاف تمام سیستمهای دیگر که این کار قانونی نیست. و در حال حاضر هکرها و سایتهای بسیاری در مورد کرک و هک این محصول کنفرانس و جلسات و مقالات و نرم افزارهای گوناگونی اراه میدهند. حتا به این شرکت در مورد بهتر شدن این محصول کمک میکنند شما هم با یک گشت و گذار در اینترنت میتوانید از تشکیل این گرد هماییها در کشورهای مختلف اگاه شوید و ان را دنبال کنید.

    در زیر دو روش قانونی برای نصب برنامه بر روی دیوایسهای اپل قرار داده ام با مقایسه این دو روش امیدوارم لذت ببرید. سعید

     روش اول:

     سایت 25PP.COM یکی از این سایتهاست. که در زمینه کرک اپل فعالیت می نماید . این سایت راه حلی برای نصب تمامی نرم افزارها بر روی دستگاه های کرک نشده اپل ارائه کرده است بدون نیاز به  udid و jailbreak وکاملا رایگان

    در ادامه عکس برنامه هایی که با این روش بر روی دیوایس خودم نصب کرده ام را براتون قرار میدم....

    ابتدا برنامه PP را از لینکهای زیر دانلود کنید

    http://pro.25pp.com/ 

    یا از این مسیر

     http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&rurl=translate.google.com&sl=zh-CN&tl=en&twu=1&u=http://www.25pp.com/news/news_2647.html

    پس از نصب برنامه که لینک دانلود آن در بالا قرار داده شده است، برای آماده سازی نصب برنامه و بازی‌های کرک شده، برنامه را اجرا کنید و دستگاه را به رایانه متصل کرده و قسمتی که در برنامه آبی شده است وبا فلش مشخص شده را فشار دهید چند لحظه صبر کنید تا نوار آبی رنگ خاکستری شده و دوباره به رنگ قبلی خود باز گردد دیوایس شما برای نصب برنامه و بازی‌های کرک شده با استفاده از این برنامه آماده است.

    سپس طبق تصویر و شماره گذاری های زیر عمل کنید .

     شماره ۱ قمستی که عکس سیبی در دست فردی می باشد! این قسمت همان اپ استور می باشد که برای دانلود جستجو و نصب باید روی گزینه مشخص شده کلیک کنید .

    شماره ۲ این قسمت برای جستجو کردن اسم اپ به کار می رود ، در واقع نام برنامه را جستجو کنید

    شماره ۳ و مهم ترین قسمت هم نصب برنامه ها می باشد که بایستی پایین آیکون برنامه روی گزینه مشخص شده کلیک تا برنامه ها شروع به دانلود شود !

    شماره ۴ وقتی روی گزینه دانلود کلیک می کنید لیست برنامه های در حال دانلود طبق تصویر زیر مشخص می شود

    شماره ۵ بعد از دانلود برنامه نیز می توانید با کلیک روی گزینه مشخص شده در شماره ۵ لیست برنامه های دانلود شده را مشاهده و با ۲ بار کلیک ان هارا نصب نمایید

     

     

     روش دوم:

    Kuaiyong یکی دیگر از این نرم افزارهاست برای استفاده از نرم افزارهای iOS بدون نیاز به جیلبریک .

    برنامه را از لینک زیر دانلود کنید. چون زبان برنامه چینی است موقع نصب فقط نکست  بزنید البته اگر به لینک زیر برود اموزش مرحله به مرحله نصب به صورت عکس ولینک دانلود برنامه موجود است امید وارم عکساش وا شه!!!

    http://www.mobilepoint.us/2013/01/kuaiyong-download-instruction-for-how.html

    یا از سایت رسمیش دانلود بفرمایید

    http://www.kuaiyong.com

    بعد از نصب با تصویر زیر روبرو میشوید

    حالا دیوایس اپل خودتون رو به سیستم وصل کنید تا مانند تصویر زیر دستگاه شما شناسایی شود و نام دیوایس شما بر روی برنامه نمایش داده شود.

    بر روی گزینه علامت آچار کلیک کنید و مراحل ۱ و ۲ که در تصویر زیر است را دنبال کنید.

    چند لحظه صبر کنید و دیوایس را از سیستم جدا نکنید.

    بعد از پایان کار این پیام را میبینید.

    حالا برنامه دستگاه شما را شناسایی کرده کلید سبر را بزنید و اگر دوست دارید دیوایس را از سیستم جدا کنید. من معمولا این کار را نمیکنم.

    حالا وقت نصب برنامه های پولی اپ استور است. برنامه مورد علاقه خودتون رو جستجو کنید و کمی صبر کنید

    در مرحله بعد بر روی برنامه مورد نظر کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

    اگر بعد از دانلود هنوز دیوایس شما متصل بود اتوماتیک برنامه بر روی دستگاه شما نصب میشود در غیر این صورت دیوایس را به سیستم متصل کنید و مانند تصویر زیر اپ دانلود شده را نصب کنید.

    حالا از برنامه هایی که بر روی دیوایس شما نصب شده لذت ببرید. شما برنامه هایی پولی اپ را بدون نیاز به جلبریک و یا خرید ان بر روی سیستم خود دارید.

     مقایسه این دو سرویس دهنده:

    در مقایسه هر دو برنامه بسیار عالی کار میکند و نیازی به اپل ایدی ندارد. ولی من برنامه دوم را انتخاب میکنم. به چند دلیل اول اینکه پس از نصب برنامه با سیستم اول بعد از متصل کردن دیوایس به برنامه itunes برنامه های نصب شده دچار مشکل میشوند ولی در روش دوم اینگونه نیست به علاوه در برنامه دومی برنامه گران قیمت نویگیشن ایران یا sygic به راحتی دانلود و نصب میشود که در روش اول این برنامه هنوز کرک نشده.

    از لحاظ جامع و تنوع نرم افزار و بازی روش اولی بهتر جواب میدهد و از این بابت روش دوم را کنار میگذاریم.

    در کل من از هر دو نرم افزار بر روی ویندوز ۷ استفاده میکنم و در نصب و اجرای اپها مشکلی ندارم

    امیدوارم از این اموزش لذت ببرید.

     

     

     

     

     

     

     

    مورد علاقه...
    ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

    برچسب : آموزش تصویری نصب برنامه های کرک شده بر روی آیفون و ایپد جلبریک نشده اورجینال, نویسنده : سعید irsard بازدید : 8148 تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391 ساعت: 21:00

    برای استفاده از محصولات اپل بخصوص دستگاه های iOS (مثل آی فون، آی پادتاچ و آی پد) داشتن یک اپل آی دی بسیار مهم و ضروریست. اما از آنجایی که ساختن آن در ایران با مشکلات و سختی هایی روبرو است، یک راهنمای تصویری کامل از نحوه ساخت یک اپل آی دی رایگان را تهیه کرده ایم.


    1. ابتدا برنامه ی آیتونز (iTunes) را اجرا کنید.

    اینم لینک دانلود http://www.apple.com/itunes/

    البته من از ورژن قدیمیتر استفاده مکنم و در عمل  فرقی هم نداره!

    2. به iTunes Store در بخش کناری آیتونز (مانند شکل زیر) بروید.البته توجه داشته باشید که رابط کاربری آیتیونز از itunes 11 به بعد تغییر زیادی کرده اگه از نسخه قدیمی استفاده می کنید از سایدبار سمت چپ گزینه itunes store را انتخاب کنید و اگر از نسخه جدید یعنی itunes11 استفاده می کنید در نوار زیر گزینه جست و جو می توانید این گزینه را پیدا کنید.

    3. پس از مدتی به صفحه ای با محتویات آهنگ ، بازی و ..... می روید

    4. بخش Apps را با استفاده از فلش کوچک سمت راست آن باز کنید و روی Great FREE Apps بزنید.یا از قسمت سمت چپ در قسمت جستجو کلمه Free را جستجو کنید تا لیستی از برنامه های رایگان برای شما به نمایش در اید

    5. قبل از کلیک کردن روی گزینه Free ، بهتر است از یک ف.....ن یا همچین چیزایی استفاده کنید! البته اینترنت من بدون نیاز به هر ابزار و ف.......ن این صفحات را باز میکند کمی زمان میبرد ولی باز میکننند

    6. روی گزینه Free یکی از App ها کلیک کنید و در پنجره ی جدید Creat Apple ID را بزنید.

    7. حال Continue را بزنید !

    8. تیک قبول کردن قوانین (I have Read And Agree....) را در صفحه بزنید و گزینه Agree زیر آنرا انتخاب کنید.

    9. حال اطلاعات را اینگونه پر کنید :

    Email : ایمیل شما هر چی میتونه باشه ایمیل من که همون اپل ایدیم هم هست ایمیل یاهومه

    Password : یک رمز بالای 8 رقم که حرف اول آن حتما بزرگ باشد. مثلا NiLCsa4P اگه یادتون میره بنویسید چند بار که از رمزتون استفاده کردید بهش عادت میکنید.

    Security Info : سوال های امنیتی را به دلخواه انتخاب کرده و به آن جواب دهید . (بهتراست جواب آن ها یادتان بماند)

    Rescue Email : یک ایمیل بدهید تا زمانی رمز را فراموش کردید با این ایمیل رمز شما بازیابی شود.

    Date Of Birth : تاریخ تولد به میلادی

    هر دو تیک پایین هم فعال باشند یا نباشند مهم نیست

    سپس Continue را بزنید.

    10. حال در بخش PayMaent Type گزینه NONE (آخرین گزینه) را می زنیم تا بتوان به صورت رایگان اپل آیدی را ساخت. این مهمترین قسمت است تا یک اپل ایدی رایگان داشته باشید در ضمن نگران نباشید شما بعدا میتوانید به راحتی گیفت کارتهای خود را به این ایدی منتقل کنید.در قسمت gift card اگر گیفت کارت ندارید لازم نیست چیزی بنویسید .

    11. حال اطلاعات را مانند عکس بالا یا اینگونه پر کنید :

    Billing Address : جنسیت خود را انتخاب کنید.

    First Name : اسم کوچک

    Last Name : فامیلی

    به این آدرس مالیات تعلق نمی گیرد.
    در قسمت شهر بنویسید kodiak و در قسمت آدرس بنویسید kodiak rezanof dr w st 711 در قسمت شماره تلفن پیش کد 907 رو بدون صفر ماقبل وارد کنید و در قسمت شماره تلفن یک شماره 7 رقمی دلخواه وارد کنید.
    در قسمت کشور یونایتد استیت رو انتخاب کنید.
    در قسمت زیپ کد رقم 99619 رو وارد کنید
    در قسمت stats آلاسکا یا Ak رو انتخاب کنید

    حال به شما سایتی معرفی می کنیم که باید از آن زیپ کد ، تلفن و ... را بگیرید و به اپل ثابت کنید که در آمریکا زندگی می کنید ! (مثلا !!!!)

    http://www.usyellowpages.com/ ولی در صورت مشخص شدن جعلی بودن ایدی از بسیاری از امکانات محروم میشوید بهتر است همون ادرس خودم را وارد کنید.

    12. حال Creat Apple ID را بزنید.

     

    13. ایمیل Verification به شما ارسال می شود و شما باید به ایمیل خودتان بروید و روی Verify Now کلیک کنید. تا حساب شما فعال شود.

    14. مشخصاتتان را وارد کنید ( ایمیل و پسورد) و وریفای کنید.

    15. Done را بزنید و به آیتونز رفته و گزینه Done را در آنجا هم بزنید.

    16. پس از لحظاتی شما خود به خود Sign IN می شوید و پیام زیر نمایان میشود.

    تبریک ! شما یک Apple ID ساختید !

     

     

    مورد علاقه...
    ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

    برچسب : نویسنده : سعید irsard بازدید : 5829 تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 22:44

    همانطور که می دانید در محیط اینترنت یکی از روشهای جذب بازدیدکننده بیشتر، آگهی هایی است که در آنها وعده کالا، اعتبار و یا خدماتی رایگان به شما داده می شود. خیلی از این آگهی ها و وعده ها دورغین و تعدادی از آنها نیز صحت دارند. در میان روش هایی که صحت داشته نیز راههای مختلفی برای رسیدن به اعتبار و یا هدیه مورد نظر وجود دارد که برخی از آنها خیلی سخت و وقت گیر و تعدادی نیز آسانتر و راحتتر می باشد. حال اگر شما هم از کاربران محصولات اپل باشید حتما تا کنون با عباراتی نظیر “دریافت گیفت کارت رایگان اپل” و یا *“Free iTunes Gift Card” در فضای نت برخورد کرده اید. در این پست ما قصد داریم ضمن بررسی صحت این وعده ها به بررسی روشهای مختلف دریافت کارت های هدیه آیتونز و دیگر کارت های هدیه نظیر گیفت کارتهای آمازون و xbox و … بپردازیم و در پایان بین روش های مختلف آسانترین روش را به شما معرفی کنیم.

    بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به آمدن نسخه ۶ سیستم عامل iOS که بزودی برای آی دیوایس ها منتشر خواهد شد خیلی از کاربران تمایل به رفتن به ورژن جدید را خواهند داشت اما از آنجایی که ممکن است تا آمدن یک جیلبریک پایدار برای این نسخه ماه ها زمان لازم باشد، نصب برنامه هایی که تاکنون به صورت کرک شده روی دیوایس های خود نصب می کرده اند مشکل بزرگی ایجاد خواهد کرد که ممکن است کاربران را وادار به ماندن بر روی ورژن پایین تر و ماه ها در انتظار آمدن یک نسخه جیلبریک پایدار نگاه دارد. در این شرایط خرید اپلیکیشن های ضروری می تواند راه چاره ای برای گذر از این شرایط باشد.

    علاوه بر این با توجه به تحریم ها و محدودیت های کاربران ایرانی برای خریدهای آنلاین اینترنتی از فروشگاه اپل یکی از بهترین روش ها برای تهیه اپلیکیشن ها به صورت اورجینال همین گیفت کارت های آیتونز می باشد که براحتی توسط آنها شما می توانید اپلیکیشن های مورد نیاز خود را خریداری نمایید و دیگر نیازی به یک حساب بانکی اینترنتی بین المللی نظیر پی پال و ویزا کارت و … نخواهید داشت.

    * iTunes Gift Card : گیفت کارت آیتونز یا همان کارت هدیه آیتونز چیزی مشابه کارت های هدیه بانک ها، کارت شارژ های اپراتور های موبایل و این قبیل کارت هاست که می تواند به صورت مجازی و یا حقیقی در اختیار شما قرار بگیرد. اما در واقع چیزی که مهم است حروفی است که روی این کارت ها به صورت منحصر به فرد وجود داشته و شما با وارد کردن این کد یا همان حروف از طریق وارد شدن به اکانت آیتونز خود می توانید به صورت آنلاین به حساب خود پول واریز نمایید و از این طریق اپلیکیشن ها و یا سایر محصولات فروشگاه آیتونز را خریداری نمایید

     

    ***

     

    برای شروع با جستجوی عبارت “Free iTunes Gift Card” در گوگل شما با لیستی از سایت ها مواجه خواهید شد که برخی از آنها فقط جنبه تبلیغاتی داشته و شما را به سایت های دیگری ارجاع می دهند و یا در آن به روش وارد کردن کد گیفت کارت در اکانت آیتونز اشاره شده و تعدادی کمی نیز شما را به وبسایت های صحیح راهنمایی می کند. از آنجایی که ما نمی توانیم در این پست به بررسی همه این روشها بپردازیم به چند روش مشهورتر که در بین کاربران ایرانی نیز مورد پسند تر واقع شده می پردازیم

    JunoWallet

     برای استفاده از این روش شما ابتدا باید دو اپلیکیشن Bamboo Wallet و JunoWallet را روی دیوایس خود نصب نمایید. Bamboo Wallet را باید از طریق آیتونز 

     

    https://itunes.apple.com/ca/app/bamboo-wallet/id492663955?mt=8

    و JunoWallet را از طریق سافاری گوشی و به روشی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد بر روی آی دیوایس خود نصب نمایید
    در ابتدا اپلیکیشن Bamboo Wallet را از طریق آیتونز دانلود نموده و روی آی دیوایس خود نصب نمایید.سپس برنامه را اجرا کرده و در صفحه باز شده با وارد کردن ایمیل صحیحتان در برنامه ثبت نام نمایید. در مرحله بعدی از شما سوال خواهد شد که در صورت داشتن Invite Code آن را وارد نمایید. با وارد کردن این کد در همین ابتدا به حساب شما مبلغ ۲۵ سنت به عنوان هدیه واریز خواهد شد. در واقع با وارد کردن این کد علاوه بر اینکه به حساب شما پول واریز می شود به حساب کسی هم که کد اش را وارد کرده اید نیز پول واریز خواهد شد. شما می توانید برای شروع با وارد کردن این کد SI1447538 بیست و پنج سنت به عنوان هدیه دریافت نمایید. در ادامه شما نیز می توانید Invite Code خودتان را از داخل برنامه یادداشت کرده و با سایر دوستانتان به اشتراک گذاشته و با وارد کردن کد شما توسط دوستانتان علاوه بر اینکه به حساب شما مبلغی واریز می شود به حساب آنها نیز مبلغ ۲۵ سنت واریز خواهد شد.

    در مرحله بعد پس از نصب برنامه Bamboo Wallet و طی مراحل بالا نوبت به نصب JunoWallet می رسد.برای نصب این اپلیکیشن نیز ابتدا با سافاری دستگاه به آدرس http://m.junowallet.com رفته و مراحل رو مطابق توضیحات زیر ادامه دهید

    در صفحه باز شده گزینه Install JunoWallet را از پایین صفحه انتخاب کنید

     

    در صفحه باز شده گزینه Continue را انتخاب کنید
    با باز شدن صفحه جدید پروفایل مورد نظر را با انتخاب گزینه Install روی دستگاه خود نصب نمایید

     

    و در پایان با انتخاب گزینه SIGN IN و وارد کردن آدرس ایمیل و پسوردتان که در مرحله قبل با آن در برنامه Bamboo Wallet ثبت نام کردید وارد برنامه شوید. شما می توانید در صورت تمایل از اکانت فیسبوک خود نیز برای وارد شدن به برنامه استفاده نمایید.

    با وارد شدن به محیط برنامه کادر کوچکی در پایین صفحه باز خواهد شد که از شما می خواهد آیکون برنامه را برای دسترسی راحت تر مطابق توضیحات داده شده بر روی صفحه قرار دهید

    با آمدن آیکون برنامه بر روی صفحه کار نصب به پایان می رسد.

    حال برای آشنایی بیشتر با روشهای کسب امتیاز به توضیح کوتاهی در مورد بخشهای مختلف برنامه JunoWallet خواهیم پرداخت.

    با باز کردن برنامه JunoWallet روی صفحه ۵ آیکون نمایش داده می شود

     قسمت اول : Reward Per SponserPay

    با وارد شدن به این بخش شما با لیستی از اپلیکیشن ها مواجه خواهید شد که در زیر نام هرکدام علاوه بر امتیاز آن، توضیح کوتاهی در مورد کاری که باید با آن اپلیکیشن انجام دهید نیز دیده می شود. برای مثال در شکل زیر شما با دانلود و نصب و اجرای برنامه Movies by Flixster می توانید ۳۰ سنت امتیاز کسب نمایید اما در مورد اپلیکیشن دیگری نظیر MobileXpression – Market research که از امتیاز خیلی بیشتری نیز برخوردار است کار به همین سادگی نیست! همانطور که در توضیحات زیر نام آن می توانید ببینید شما علاوه بر ثبت نام و دانلود و نصب این برنامه باید به آن اجازه دهید که به فعالیت های اینترنت شما نیز دسترسی داشته باشد و اصطلاحا آن را مانیتور کند که این دسترسی نیز با توجه به میزان امتیاز برنامه می توانید به مدت ۱ هفته تا ۱ ماه متفاوت باشد. در واقع بر خلاف برنامه Movies by Flixster که شما بعد از دانلود و نصبش با یکبار اجرا کردن آن امتیازش به حسابتان افزوده می شد، برای بدست آوردن امتیاز این برنامه باید ۱هفته یا ۱ماه صبر داشته باشید که البته میزان پاداش آن نیز به همان میزان متفاوت خواهد بود.


    در این بخش روش های مختلفی برای کسب امتیاز وجود دارد که در برخی از آنها نیازی به دانلود و نصب اپلیکیشن خاصی نیز وجود ندارد و به جای آن شما می توانید یک سری فرم اطلاعات را پر کنید و در پایان امتیاز مورد نظر به شما داده خواهد شد.

    قسمت دوم : Reward Per FLURRY

    این بخش نیز تا حدودی مانند بخش بالا ست با این تفاوت که می توان گفت این بخش یک بخش تضمینی برای رسیدن شما به امتیاز مورد نظر است.تنها کافی است برنامه های مورد نظر را انتخاب و نصب نموده و یکبار اجرا کنید تا امتیاز آن را بدست آورید

    قسمت سوم : Reward Per W3i

    این بخش نیز مانند بخش اول شامل قسمت های مختلفی با امتیاز دهی های متفاوتی می باشد. به توضیحات زیر نام هر یک اپلیکیشن ها در هنگام نصب دقت نمایید. برخی تنها نیاز به نصب و اجرا داشته، برخی دیگر علاوه بر اجرا نیاز به ثبت نام نیز دارند، تعدادی از اپلیکیشن ها مانند برخی بازی ها نیز نیاز به طی مراحلی از بازی را دارند

    قسمت چهارم : Reward Per radium one

    این بخش نیز مانند بخش های قبلی تعدادی اپلیکیشن به شما معرفی می کند که با نصب و اجرای آنها می توانید امتیاز بدست آورید

    قسمت پنجم : Reward Per Aarki

    این بخش نیز شامل قسمت های مختلفی می باشد که امتیاز های مختلفی نیز در بر دارد. برای مثال نصب و اجرای برنامه ها معمولا امتیازی ما بین ۱۵ تا ۳۰ سنت به حساب شما اضافه میکند، تعدادی گزینه هم در این بخش به چشم میخورد که امتیازات کمتری دارند و البته کار ساده تری نیز از شما می خواهند. کارهایی نظیر دیدن یک ویدیو و یا اجرا کردن دوباره یک بازی در روز و این قبیل کارها

    جمع بندی : با توجه به تجربه شخصی که در این روشها بدست آورده ام من به شخصه ترجیح می دهم به دنبال روش های کم دردسر تر و آسانتر بروم تا روش های وقت گیر و پر دردسر. شاید در روش های آسانتر نظیر دانلود و نصب و یکبار اجرای برنامه امتیاز کمتری بدست آید اما به همان میزان هم شما وقت بیشتری دارید و در نتیجه می توانید برنامه های بیشتری را نیز دانلود نمایید و البته ریسک کمتری را نیز می پذیرید. این قضیه در مورد فرم هایی که باید پر کنید نیز صادق است. در برخی از آنها نیاز به وارد کردن اطلاعات صحیح نیست و نیازی به تایید آدرس، شماره تلفن و یا حساب بانکی شما نیست و راحتتر می توان آنها را به اتمام رساند. اما برخی از این فرم ها با توجه به اینکه امتیاز بیشتری نیز دارا می باشند ولی نیازمند پر کردن اطلاعات صحیح نیز هستند که در برخی موارد مثل تایید شماره تلفن و یا حساب بانکی عملا این کار برای ما که در ایران هستیم غیر ممکن است.

    شما با کمی دقت به توضیحات کوتاه نوشته شده در زیر نام برنامه ها و کمی تجربه که به زودی آن را بدست خواهید آورد می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب و امتیاز آنها را بدست آورید. در ادامه بد نیست به تعدادی از نکات و تجارب کار با این سیستم آشنا شوید.

    نکته ۱ : اگر در ایران هستید با توجه به محدودیت های دسترسی به آیتونز و دیگر سایت های خارجی در هنگام استفاده از این اپلیکیشن شما نیاز به تغییر آی پی خواهید داشت. در غیر این صورت ممکن است با پیغامی با مضمون “No Offers by … are currently available for you.Please try again later” مواجه شوید. در مورد برخی فرم های پر کردنی بکارگیری آی پی های مختلف می تواند نتایج مختلفی در لیست موارد انتخابی شما نیز ایجاد کند.

    نکته ۲ : از آنجایی که این اپلیکیشن نسبت به موقعیت های مکانی و آی پی های مختلف اپلیکیشن های مختلفی را نیز به نمایش می گذارد پس در نتیجه تغییر آی پی های مختلف نیز می تواند به شما انتخاب های بیشتری را ارائه دهد

    نکته ۳ : ممکن است یک اپلیکیشن در چند بخش مختلف و با امتیاز های مختلفی از طرف اسپانسر های مختلف معرفی شده باشد پس بد نیست قبل از انتخاب و نصب یک اپلیکیشن آن را در دیگر بخش ها نیز جستجو کنید، شاید در بخش دیگری دارای امتیاز بیشتری باشد

    نکته ۴ : با توجه به پروفایل نصب شده روی گوشی و Udid ثابت هر دیوایس شما تنها قادر خواهید بود یکبار از نصب یک برنامه امتیاز آن را کسب نمایید، پس دقت کنید با نصب دوباره یک برنامه به شما امتیازی تعلق نخواهد گرفت

    نکته ۵ : نکته ای که در مورد استفاده از این اپلیکیشن مهم است بدانید این است که این برنامه در حالت عادی بر روی دستگاههای جیلبریک شده کار نمی کند و پیغامی مبنی بر جیلبریک بودن دستگاه شما و در نتیجه عدم کارکرد آن روی دیوایس شما خواهد داد. برای رفع این مشکل اگر از یک دیوایس جیلبریک شده استفاده میکنید کافیست ابتدا به سیدیای گوشی رفته و از طریق سورس Modmyi سیدیا توییک xCon را بر روی گوشی خود نصب نمایید. کار این توییک این است که جلوی اپلیکیشن های که از طریق آیتونز نصب می شوند و جیلبریک بودن دستگاه را چک می کنند می گیرد.علاوه بر این توییک شما می توانید توییک xCon Alias را نیز از طریق سورس های دیگری نظیر repo.insanelyi.com برای رفع این مشکل بر روی دیوایس خود نصب نمایید

    نکته ۶ : همانطور که در بخش های بالایی نیز گفته شد از انتخاب گزینه های که نیاز به تایید حساب اعتباری شما و یا تایید شماره تلفن شما دارند بپرهیزید. هم به این دلیل که این فرم ها برای کشورهایی اروپایی و امریکایی تهیه شده و در صورت نیاز به تایید از طریق تلفن کار نیمه تمام خواهد ماند و هم در صورت نیاز به اطلاعات حساب اعتباری شما با این کار شما به آن موسسه و یا سایت اجازه دسترسی به اطلاعات حساب خود را خواهید داد که این نیز با توجه به عدم شناخت ما از آن سایت ها و موسسات کار پر خطری محسوب می شود

    نکته ۷ : علاوه بر روش های مرسوم برای کسب امتیاز که در بالا به شرح آنها پرداختیم شما از روش های دیگری نیز می توانید به امتیازات خود بیافزایید. برای دسترسی به این راه ها اپلیکیشن Bamboo Wallet را از طریق آیتونز دانلود نموده و روی آی دیوایس خود نصب نمایید.سپس برنامه را اجرا کرده و در صفحه باز شده با وارد کردن ایمیل صحیحتان در برنامه ثبت نام نمایید. در مرحله بعدی از شما سوال خواهد شد که در صورت داشتن Invite Code آن را وارد نمایید. با وارد کردن این کد SI1447538 در همین ابتدا به حساب شما مبلغ ۲۵ سنت به عنوان هدیه واریز خواهد شد. در واقع با وارد کردن این کد علاوه بر اینکه به حساب شما پول واریز می شود به حساب کسی هم که کد اش را وارد کرده اید نیز پول واریز خواهد شد. شما می توانید برای شروع با وارد کردن این کد در بخش Ea Gifts سراغ بخشهای پایینی آن بروید.


    به ترتیب از طریق بخش

    Rewards Per Invite : شما می توانید از طریق این بخش Invite Code خود را با سایر دوستانتان از طریقه های مختلفی نظیر ایمیل، فیسبوک و توییتر به اشتراک بگذارید. در صورتی که دوستانتان از طریق لینکی که شما برای آنها گذاشته اید اقدام به نصب این اپلیکیشن کنند به حساب کاربری شما مبلغ ۵۰ سنت و به حساب آنها مبلغ ۲۵ سنت اضافه خواهد شد

    Reward Per Task : در بالا توضیحات کامل داده شد.

    Reward Per Video : در این بخش هم لیستی از ویدیو های پیشنهادی نمایش داده می شود که با دیدن آنها مبلغی به حساب اکانت شما اضافه خواهد شد

    Reward Per Fan : از طریق این بخش نیز شما می توانید با وارد شدن به اکانت فیسبوک خود و لایک کردن پیج های معرفی شده به اعتبار حساب خود بیفزایید

    تا این مرحله شما با روش های مختلف کسب امتیاز از طریق سایت JunoWallet آشنا شدید اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که کی و چگونه می توانیم از امتیازات بدست آمده از طریق این سیستم استفاده کنیم؟

    در این روش و از طریق این اپلیکیشن شما برای تبدیل امتیازات خود به گیفت کارت آیتونز اپل به حداقل ۱۰ دلار امتیاز نیاز دارید. زمانی که شما به این میزان امتیاز دست پیدا کردید می توانید به سراغ اپلیکیشن Bamboo Wallet که در ابتدا نصب کردید رفته و از طریق بخش Go Shop گزینه Buy Gift Cards را انتخاب کنید. همانطور که مشاهده می کنید در این بخش هدایای دیگری نیز نظیر کارت های هدیه اکانت های Google Play ,Playstation Network Card, Starbucks و گیفت کارت eBay و Xbox و … نیز وجود دارد که در صورت تمایل می توانید امتیاز خود را به آنها نیز تبدیل کنید.

    البته در اینجا چون هدف ما بدست آوردن گیفت کارت آیتونز است، پس از بین گزینه ها گزینه iTunes Gift Card ده دلاری را انتخاب می کنیم. با کلیک روی گزینه مورد نظر به صفحه دیگری منتقل می شویم که به ما گوشزد می کند که گیفت کارتی که تهیه خواهد شد مربوط به آیتونز آمریکا بوده و از ما می خواهد به این نکته دقت نماییم که این گیفت کارت بر روی اکانت هایی که برای کشور امریکا ساخته شده فعال خواهد شد.

    گزینه Dismiss را انتخاب کرده و در صفحه زیری روی گزینه Buy With JunoCredits کلیک کنید.

    نکته : دایره سبز رنگ جلوی عبارت Buy with JunoCredits نشاندهنده کافی بودن امتیاز شما برای خرید گیفت کارت انتخاب شده می باشد. در صورتی که امتیاز شما کافی نباشد رنگ دایره قرمز رنگ خواهد شد.

    در صورتی که شما در حساب خود به اندازه کافی امتیاز داشته باشید پس از چند لحظه پیغام تبریکی مبنی بر بدست آوردن گیفت کارت روی صفحه نمایان خواهد شد و در پایان این صفحه دو گزینه Invite Friends Now و Later نمایش داده خواهد شد.با انتخاب گزینه Later صفحه را بسته و وارد بخش Wallet اپلیکیشن شوید.

    همانطور که مشاهده می کنید در این بخش گیفت کارت بدست آمده شما نمایان شده است؛ روی نام آن کلیک کرده تا وارد بخش جزئیات آن شوید.در صفحه جدید پیغامی بروی صفحه نمایان میشود که داخل آن کنتوری در حال نمایش است.پس از ۲۴ ساعت اکانت شما فعال خواهد شد.بعد از گذشت ۲۴ ساعت اگر به این بخش سر بزنید می توانید اطلاعات گیفت کارت خود را مشاهده نمایید.

    نکته : در پایان مهلت ۲۴ ساعت انتظار ابتدا پیغامی مبنی بر افزوده شدن گیفت کارت به حساب شما در برنامه به نمایش خواهد در آمد که کادر باز شده با زدن گزینه Dismiss بسته خواهد شد و اگر تاکنون بر روی اپلیکیشن Bamboo Wallet خود رمز عبور نگذاشته باشید با باز شدن کادر دیگری به شما پیشنهاد گذاشتن یک کد ۴ رقمی بر روی برنامه، داده می شود که می توانید در صورت تمایل با زدن کلید Continue یک کد ۴ رقمی را به دلخواه به عنوان رمز عبور روی برنامه گذاشته و یا با زدن کلید Later از این کار صرف نظر کنید

    برای فعال کردن گیفت کارت نیز کافی است از بالای صفحه گزینه Redeem را انتخاب کنید تا اطلاعات گیفت کارت وارد اکانت آیتونز شما شده و مبلغ گیفت کارت به حساب شما اضافه شود.البته شما می توانید با رفتن به بخش Number نیز کد ۱۶ رقمی گیفت کارت خود را یادداشت کرده و از طریق آیتونز کامپیوتر و رفتن به قسمت اپ استور و انتخاب گزینه Redeem در بالای صفحه نیز گیفت کارت خود را فعال نمایید و یا در صورتی که تمایل داشته باشید گیفت کارت مورد نظر را روی اکانت آیتونز دیگری فعال کنید و یا به دوستان خود هدیه دهید

    تا اینجا با این روش و طریقه استفاده از اپلیکیشن Bamboo Wallet و JunoWallet و کسب امتیاز از طریق آنها آشنا شدید. در ادامه شما را با روش دیگری برای کسب امتیاز و در نتیجه تهیه گیفت کارت آشنا خواهیم کرد..

    اینم چنتا عکس از دیوایس خودم که با همین روش بازی و برنامه ها را قانونی و بدون نیاز به جلبریک نصب میکنم برای بدست اوردن حدود ۴۰ دلار گیفت کار یک ماه وقت گذاشتم و هنوزم شارژ اینترنتم تموم نشده!!!

    اینم برنامه هایی که دانلود شدن که قیمت بالایی هم دارن ولی کاملا قانونی و راحت روی دیوایس من نصب شده

     

     

    مورد علاقه...
    ما را در سایت مورد علاقه دنبال می کنید

    برچسب : گیفت کارت ایتونز امازون ایکس باکس اموزش خرید اینترنتی رایگان بازی نرم افزار,کاملا قانونی و با اموزش بدون نیاز به دردسرهای هک, نویسنده : سعید irsard بازدید : 1474 تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391 ساعت: 22:42